• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3243 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

سرخط خبرها

  نگهداري طولاني‌مدت بيمار در مراكز خصوصي جرم است |سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي، وزير بهداشت: نگهداري طولاني‌مدت بيمار در مراكز خصوصي جرم است و حداقل برخورد با متخلفان، تذكر و حداكثر، محروميت از طبابت است.
فارس

  ساخت ‌و‌ ساز در اطراف قلعه‌ضحاك ممنوع است | اميد غنمي، مشاور رييس ميراث فرهنگي و گردشگري كشور: هرگونه
ساخت و ساز در اطراف قلعه ضحاك ممنوع است و با تخريب‌كنندگان آثار باستاني علي‌الخصوص در اطراف قلعه ضحاك كه باعث از بين رفتن آن بشود برخورد مي‌شود. قلعه ضحاك (آژدهاك يا زهاك)، با بيش از 3000 سال قدمت بر فراز كوه منفرد، از مكان‌هاي مهم اقوام اشكاني (پارت) و ساساني بوده و به شماره 429 در فهرست آثار ملي به ثبت رسيده است.
فارس

 احتمال منتفي شدن ارسال كمك‌هاي امدادي به نپال|سيد امير محسن ضيايي، رييس جمعيت هلال احمر: به احتمال زياد به علت اينكه هزينه ارسال كمك‌هاي امدادي به نپال، زياد و بيش از اندازه ريالي كمك‌هاي امدادي خواهد بود، ما كمك‌هاي‌مان را به صورت مالي به نپال ارسال مي‌كنيم.
فارس

  كسر خدمت به ازاي معرفي تا پايان شهريور ۹۴ | سردار موسي كمالي، جانشين اداره كل منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح: سربازان غايبي كه خود را تا پايان شهريور امسال معرفي كنند به ازاي هر فرزند سه ماه كسر خدمت خواهند گرفت.
فارس

  شهريه مدارس غيردولتي تهران اعلام شد| اسفنديار چهاربند، مديركل آموزش و پرورش شهر تهران: افزايش شهريه مدارس غيردولتي شهر تهران براي سال تحصيلي آينده حداكثر ۱۲ درصد، حداقل يك درصد و به طور ميانگين ۵ تا ۸ درصد خواهد بود و افزايش بيش از ۱۲ درصدي شهريه مدارس غيردولتي تخلف است و با مدارسي كه بيش از اين ميزان شهريه را افزايش دهند برخورد جدي خواهد شد.
ايسنا

  امكانات دولتي براي خاموش كردن آتش سوزي جنگل‌ها و مراتع ناكافي است | سرهنگ قاسم سبزعلي، فرمانده يگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور: توان امكانات دولتي براي خاموش كردن آتش‌سوزي در جنگل‌ها و مراتع كشور كافي نيست. بنابر آمار رسمي، 397 پاسگاه انتظامي ويژه حفاظت از عرصه‌هاي منابع طبيعي در كشور وجود دارد در حالي كه
 14 ميليون هكتار معادل هفت درصد خاك كشور را جنگل فرا گرفته است و سال گذشته بيش از 7000 هكتار از جنگل‌هاي ايران در آتش سوخت.
ايسنا

  ابطال آراي انتخابات شوراهاي دو شهر «كرج» و «آلوني»| مصطفي افضلي‌فرد، دبير كميسيون اصل 90 مجلس گفت: طبق بررسي‌هاي كميسيون صندوق‌هاي راي حوزه‌هاي كرج و آلوني در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي شهر و روستا بايد باطل شود و اين امر طي نامه‌اي به معاون اول رييس‌جمهور و وزارت كشور اعلام شده است.
 فارس

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون