• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3243 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان:

در حادثه ايرانشهر هيچ تيري شليك نشده است

سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان مي‌گويد كه در حادثه حريق يك دستگاه تانكر سوخت در ايرانشهر كه به مرگ راننده 18 ساله آن انجاميد، هيچ تيري از سوي ماموران پليس شليك نشده است. به گزارش فارس، سردار رحيمي با بيان جزييات حادثه ايرانشهر گفت: ساعت 18 بيستم ارديبهشت، جواني 18ساله كه راننده خودروي وانت تويوتا- خودروي سوخت‌كش - بود به علت سرعت زياد و عدم كنترل وسيله نقليه به علت واژگوني خودرو و آتش‌گرفتن جان باخت. بلافاصله خبر به ماموران انتظامي رسيد و آنها در محل حاضر شدند اما متاسفانه تعدادي از افراد به دروغ اين جو را ايجاد كردند كه پليس به اين خودرو تيراندازي كرده و اين تيراندازي به آتش‌سوزي و در نهايت مرگ جوان منجر شده است كه به دنبال اين دروغ بي‌اساس تجمعي در محل شكل گرفت و افراد سودجو اقدام به آتش‌زدن يكي دو لاستيك كرده و آنها را به سمت ماشين‌هاي شهرداري پرتاب كردند كه آنها نيز آتش گرفتند. حتي اين افراد شيشه خودروي پليس پارك شده در محل را نيز شكسته و آن را نيز به آتش كشيدند.
به گفته سردار رحيمي، نتيجه تمام بررسي‌ها نشان داده كه تير‌اندازي در كار نبوده و هيچ‌گونه تيري به خودرو يا فرد فوت شده اصابت نكرده است. خانواده فرد فوت شده هيچ‌گونه ادعايي نداشتند و با پليس هم همكاري كردند و در نهايت بعد از دو ساعت غائله ختم شد و آرامش به شهر برگشت.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: تيم‌هاي بازرسي از استان به محل اعزام شده‌اند تا ادعاها را بررسي كنند. مردم بدانند كه اگر اثبات شود ماموران انتظامي در اين زمينه تخلفي انجام داده‌اند بدون هيچ‌گونه اغماضي با آنها برخورد مي‌شود و ما اجازه نمي‌دهيم به افراد حتي متخلفان نيز ضربه‌اي وارد شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون