• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3243 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

خبر كوتاه

كشف بيش از يك تن مواد مخدر در يزد

پليس| فرمانده انتظامي يزد از كشف و ضبط بيش از يك تن و 100 كيلوگرم ترياك، مورفين و كراك در دو عمليات ماموران پليس اين استان و دستگيري 9 تن از اشرار و سوداگران مرگ خبر داد.
سردار ايرج كاكاوند گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پليس اين استان از بارگيري و حركت يك محموله سنگين مواد افيوني از شرق كشور به سمت پايتخت مطلع شدند و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند. وي ادامه داد: ماموران پليس با انجام كار اطلاعاتي مستمر، روز گذشته از حركت اين محموله توسط چند دستگاه خودروي سواري مطلع شده و به همين منظور تيم‌هاي عملياتي از پليس مبارزه با موادمخدر تشكيل شد.
كاكاوند ضمن اشاره به شناسايي و ردگيري دقيق مسير حركت خودروهاي قاچاقچيان تصريح كرد: ماموران پليس استان يزد متوجه حضور دو دستگاه خودرو سوداگران مرگ در محورهاي كويري شدند كه به همين منظور، دستور ايست صادر شد. رييس پليس استان يزد ادامه داد: اشرار مسلح با مشاهده ماموران به سمت آنها تيراندازي كرده و در نهايت طي يك درگيري مسلحانه كه دو ساعت به طول انجاميد، سوداگران مرگ تسليم پليس شدند. وي ادامه داد: در اين درگيري دو تن از سوداگران مرگ مجروح و مقدار 396 كيلوگرم ترياك و 89 كيلو مورفين كشف و همچنين چندين قبضه سلاح جنگي به همراه مقاديري مهمات و دو دستگاه خودروسواري از قاچاقچيان به جا ماند.
سردار كاكاوند در ادامه به عمليات ديگر ماموران پليس اين استان اشاره كرد و گفت: همچنين در روز گذشته ماموران پليس، در عمليات ديگري ضمن متوقف كردن يك دستگاه كاميون و سه دستگاه خودرو سواري، موفق به كشف 661 كيلو ترياك و 26 كيلو كراك شدند.

 

قتل دختر به خاطر سوءظن

پليس| پدري كه دخترش را به دليل ارتباط با افراد ناشناس در خواب به قتل رسانده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.  بنا بر گزارش مردمي، در 24 فروردين ماه امسال، خانمي به نام «مرجان» كه به طرز مشكوكي در منزل فوت كرده بود توسط خانواده‌اش بدون اطلاع به مركز پزشكي و واحدهاي مربوطه كفن و دفن شده بود. در اين خصوص ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان كبودرآهنگ، مراتب را طي شرحي به دادستان دادسرا اعلام و در تحقيقات تخصصي از فرد غسل‌دهنده مشخص شد، متوفي داراي كبودي‌هايي در گردن و زير گلو بوده است. با احتمال وقوع جنايت (قتل) مراتب با نظر دادستان دادسراي شهرستان، نبش قبر، جسد به پزشكي قانوني انتقال و بر اساس نظريه دريافتي بر اثر خفگي و انسداد مجاري تنفسي به قتل رسيده بود كه با احضار والدين مقتول، پدر متوفي، به قتل دخترش اعتراف كرد.  
او در جريان بازجويي‌ها گفت: با توجه به اينكه دخترم مطلقه بود و با افراد ناشناس در ارتباط و مراوده بود به جهت حفظ حرمت خانوادگي زماني‌كه او در خواب بود با مسدود كردن دهان و بيني‌اش، او را خفه كرده و فرداي آن شب با اعلام فوت طبيعي، جسد او را دفن كرديم. سرهنگ رضا زارعي، رييس پليس آگاهي استان همدان درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون