• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3243 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

سرخط خبرها

  مسوول اداره فني مهندسي اداره كل ورزش استان البرز اعلام كرد از 60 طرح عمراني ورزشي استان، 52 طرح آن به علت نبود اعتبارات كافي نيمه كاره رها شده است.
  ادن هازاد، هافبك بلژيكي چلسي موفق شد جايزه اتحاديه نويسندگان فوتبال در انگليس را هم از آن خود كند.
  فدراسيون فوتبال اسپانيا در اعتراض به ادامه دخالت‌هاي دولت در فوتبال اين كشور و مسائل مربوط به ماليات و حق پخش تلويزيوني و تبليغات، فوتبال اين كشور را در تصميمي قاطعانه به حالت تعليق درآورد. پس از اين اعتصاب دوشنبه شب جلسه‌اي فوري و بدون برنامه قبلي در اتحاديه فوتبال اسپانيا براي بررسي اين موضوع تشكيل شد.
  مراسم افتتاحيه نخستين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان زير 23 سال آسيا در سالن B مجموعه ورزشي وونا تيكدي شهر ناي پي داو در ميانمار آغاز شد.
  رباب شهريان، معاون امور بانوان وزير ورزش و جوانان مي‌گويد كه تعداد 35 كرسي بين‌المللي در عرصه ورزش كه در اختيار بانوان است، با آنچه ما و كميته ملي المپيك مدنظر داريم، فاصله زيادي دارد، در واقع كرسي‌هاي بين‌المللي بانوان ايراني رضايت‌بخش نيست.
  مراسم توديع و معارفه حجت‌الله دارابي و علي مجدآرا، سرپرست و رييس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني با حضور غلامرضا شعباني بهار، معاون ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسيون ورزش‌هاي همگاني برگزار شد.
  حسن طباطبايي در حكمي احسان مهاجر شجاعي را به عنوان دبير فدراسيون دووميداني انتخاب كرد. پيش از اين طباطبايي مهاجر شجاعي را به عنوان مشاور اجرايي فدراسيون انتخاب كرده بود.
  شوراي صدور راي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) هفت ورزشكار رشته‌هاي بسكتبال، شنا و واليبال را محروم كرد و يك فوتباليست توبيخ كتبي شد.
  بعد از اتفاقات اخير و اختلاف بين اسپورت آكورد و IOC فدراسيون‌هاي جهاني مختلف حضور خود در اسپورت آكورد را به حالت تعليق در آوردند و اين‌بار نوبت به فدراسيون‌هاي جهاني كشتي و تكواندو رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون