• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4704 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد

ويژه

«كارت‌هاي هديه» بانك آينده با تنوع بسيار

با اهداي كارت‌هاي هديه بانك آينده به مشتريان و عزيزان‌تان، خاطره‌‌سازي كنيد. اين كارت‌ها با تنوع بالا، قابليت درج پيام يا متن دلخواه شما و در مبالغ مختلف در دسترس مشتريان عزيز و عموم مردم قرار دارد.كارت هديه بانك آينده با طرح‌هاي جذاب و متناسبي كه به شما ارايه مي‌كند اين امكان را فراهم كرده است تا در مناسـبت‌هاي مختلف و تيراژ بالا، كاركـنان سازمان و شركـت‌هاي مختلف، مهماني‌ها و مـراسم‌هاي مختلف از آن بهره‌مند شوند.توجه داشته باشيد كه اگر در شهرهاي داراي سرويس پيشخوان مجازي زندگي مي‌كنيد، مي‌توانيد براي سفارش كارت هديه از پيشخوان مجازي بانك آينده استفاده كنيد تا كارت هديه در محل مورد نظر شما تحويل شود.صدور بيش از 100 هزار كارت هديه در سه ماهه نخست امسال، حاكي از استقبال خوب مشتريان بانك آينده است و البته آينده روشن است.


افتتاح چند طرح عمراني در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان با توجه به شرايط كرونا در مهرماه، تعيين‌تكليف مي‌شود. البته براي برگزاري بخش‌هايي از اين جشنواره به صورت آنلاين برنامه‌ريزي صورت گرفته است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در برنامه راديويي «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با اشاره به اينكه طرح «هر يكشنبه يك افتتاح» طرحي است كه شهروندان در جريان آن قرار دارند و همين هفته در منطقه 13 از پروژه‌هاي عمراني – خدماتي جديد براي شهروندان اين منطقه بهره‌برداري شد، اظهار كرد: از اين هفته ورزشگاه بزرگ دستگرد فعاليت خود را آغاز كرد، بوستان آزادي هم در اختيار مردم اين منطقه قرار گرفت و به سرانه ورزشي و فضاي سبز منطقه 13 اضافه شد.


بانك تجارت استخدام مي‌كند

بانك تجارت به‌منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود در زمينه بانكداري و متصدي امور اداري از طريق آزمون، استخدام مي‌كند. اين بانك با هدف مشتري‌مداري و ارايه بهينه خدمات بانكي به مشتريان و تكميل كادر اجرايي شعب و ادارات خود بر اساس ضوابط، مقررات و آيين‌نامه استخدامي بانك، در نظر دارد در سمت بانكدار  و متصدي امور اداري از بين متقاضيان مرد و زن واجد شرايط در 17 استان كشور در مقطع تحصيلي كارشناسي نيروي انساني مورد نياز خود را استخدام كند. داوطلبان پس از كسب موفقيت در آزمون كتبي علمي، آزمون روانشناختي، مصاحبه عمومي و تخصصي، گزينش و معاينات پزشكي، با انعقاد «قرارداد كار با مدت معين و بيمه درمان و بازنشستگي تأمين اجتماعي» استخدام مي‌شوند.  حداكثر سن براي شركت در آزمون استخدامي «28» سال تمام تعيين شده و حداقل معدل كل در مقطع تحصيلي ليسانس در تمامي رشته‌ها و گرايش‌ها «16» تمام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون