• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3116 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر

جملات طلايي

عليرضا رضايي٭

  آبروي كشتي ايران با ميزباني مسابقات باشگاه‌هاي جهان گره خورده. درصدديم انحصار ميزباني اين رقابت‌ها را به دست بياوريم. تاكنون 15 تيم آمادگي خود را براي حضور در باشگاه‌هاي جهان اعلام كرده‌اند.
  چهره‌هاي خوبي در مسابقات حضور دارند و ملي‌پوشاني نظير رحيمي، قاسمي، اكبري و... در اين رقابت‌ها حاضر خواهند بود.
  معتقديم بيشترين طرفدار در كشور مربوط به كشتي است و مردم ديگر مانند سابق به تماشاي فوتبال نمي‌روند. كما اينكه در بازي داربي مانند گذشته آزادي پر نشد.
  بر اساس نظر كميته فني در برخي از اوزان نفرات اول تا چهارم و در برخي ديگر نفرات اول تا ششم قهرماني ايران مي‌توانند در جام تختي حضور يابند بر همين اساس لشگري مي‌تواند در جام تختي حضور يابد.
  فرآيند انتخابي تيم ملي باعث شد پشتوانه‌سازي خوبي براي تيم ملي به وجود بيايد و ما در برخي اوزان داراي ترافيك كشتي‌گيران خوب هستيم. اينكه هر كسي شانس داشته باشد صاحب دوبنده تيم ملي شود بسيار حائز اهميت است. متاسفانه در سال‌هاي گذشته خيلي از جوانان پشت سر افراد مطرح مي‌ماندند و از بين مي‌رفتند.
  كشتي‌گيراني كه در قهرماني كشور نتوانستند سهميه بگيرند يا شركت كنند، مي‌توانند در مسابقه‌هاي اوپن در همدان حاضر شوند. مسابقه‌هاي اوپن در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور نزديك به 3 هزار كشتي‌گير همزمان بر روي 15 تشك برگزار خواهد شد.
  براي انتخاب سرمربي فرنگي جوانان جلساتي برگزار شده اما تاكنون به نتيجه خاصي نرسيده است. ما چند گزينه داريم كه با آنها در حال مذاكره هستيم و قطعا به زودي تكليف اين تيم نيز روشن خواهد شد.
  بازديدهايي از امكانات آبادان ميزبان رقابت‌هاي كشتي فرنگي جام باشگاه‌هاي جهان انجام شده و در مجموع آبادان شرايط خوبي براي ميزباني دارد.
٭ ‌ سخنگوي فدراسيون كشتي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون