• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3250 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

وزير دادگستري: مبارزه با فساد اداري باجديت ادامه دارد

وزير دادگستري در ادامه تاكيدات يك سال و نيم اخير خود براي مبارزه با فساد اداري تاكيد كرد: مبارزه با فساد اداري در اولويت كار دولت تدبير و اميد قرار دارد. به گزارش نامه‌نيوز، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي در شوراي اداري شهرستان ملكان افزود: اين مبارزه از دو سال قبل شروع شد و با جديت ادامه دارد. وي گفت: اين دولت مبارزه با فساد را از خود شروع كرده تا راه براي مبارزه جدي با ساير مفاسد بيرون از دولت باز باشد. وي خاطرنشان كرد: اين يك شعار نيست، بلكه در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها طرح سلامت اداري تشكيل مي‌شود و دولت با جديت براي سلامت اداري تلاش مي‌كند. وزير دادگستري بر رعايت حق و حقوق مردم در ادارات تاكيد كرد و گفت: مردم ولينعمت و صاحب اين انقلاب هستند و به جاي اينكه آنان به ما مراجعه كنند، بايد ما خدمت را پيش مردم ببريم.
حجت‌الاسلام پورمحمدي با اشاره به اينكه دولت براساس واقعيت‌ها تصميم مي‌گيرد، اعلام كرد: قبل از هرگونه وعده و وعيد كارهاي كارشناسي و اعتبار طرح مورد اجرا در نظر گرفته مي‌شود و بعد به مردم اعلام مي‌شود.
نماينده اعزامي دولت تدبير و اميد به شهرستان ملكان ادامه داد: تمام پروژه‌هايي كه در سفر هيات دولت مصوب مي‌شود، در مدت دو سال بهره‌برداري از آنها شروع خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون