• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3251 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

دختران ايزدي خود را مي‌كشند

منابع خبري از خودكشي دختران ايزدي در بند «داعش» در سوريه خبر مي‌دهند. به گزارش فارس، دختر ايزدي 19 ساله‌اي كه پس از به اسارت گرفته‌شدن توسط گروه تروريستي تكفيري «داعش» به عنوان پاداش به يكي از اعضاي اين گروه اهدا شده بود، تا مورد بهره‌برداري جنسي و جسمي قرار گيرد، با شليك يك گلوله به سر در شهر «موحسن»، واقع در ريف دير زور، در شرق سوريه خودكشي كرد و به زندگي خود پايان داد.
منابع محلي مي‌گويند كه اين دختر ايزدي يك ماه پيش توسط يك تروريست تكفيري داعشي خارجي از عراق به سوريه و شهر موحسن آورده شده بود. اين منابع تاكيد مي‌كنند كه ظرف يك ماه گذشته اين دومين مورد خودكشي دختران ايزدي در منطقه موحسن است، به‌گونه‌اي كه 20 روز پيش از آن هم يك دختر ايزدي ديگر كه نزد يك تروريست تكفيري داعشي نگهداري مي‌شد، به همين شيوه و با شليك مستقيم به سر خودكشي كرد.
منابع مذكور مي‌گويند: بسياري از تروريست‌هاي خارجي داعش يا «مهاجرين» پس از اقامت در مناطق و شهرهاي مختلف استان دير زور كه تحت تصرف اين گروه تكفيري است، دختران ايزدي را از داعش به عنوان پاداش به خدمت مي‌گيرند. اين منابع محلي سوري مي‌افزايند: اين تروريست‌هاي تكفيري تعاملي بسيار غير اخلاقي و غير انساني با اين دختران ايزدي دارند و به انحاي مختلف آنها را مورد بهره‌برداري جنسي و جسمي قرار مي‌دهند و موجب مي‌شوند تا پيش‌روي اين دختران يك راه بيشتر باقي نماند و آن خودكشي است.
اغلب اين دختران به بردگي و اسارت گرفته داعش در دو شهر ميادين و موحسن، از توابع ريف دير زور و دو منطقه نفتي كونكو و عمر، در استان دير زور بسر مي‌برند. گفته مي‌شود «ابو سياف»، وزير نفت داعش در دير زور كه توسط نيروهاي ائتلاف كشته شده، از جمله افرادي در داعش به شمار مي‌آمد كه در قاچاق انسان به خصوص دختران ايزدي فعاليت داشت

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون