• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

نطق ميان دستور

محمدعلي اسفناني، نماينده فريدون شهر و چادگان: بدانيد كه نوك پيكان اشاره همه توطئه‌ها ايران اسلامي و در رأس آن نظام مقدس جمهوري اسلامي است، همچنين اوضاع حاكم بر بحث هسته‌اي و مباحث پيرامون آن كه به ناحق بر كشور اعمال شده، وضعيت نابسامان اقتصادي، معيشت مردم و اوضاع اسف‌بار اشتغال در كشور ديگر جايي براي اختلاف و تفرقه بين مسوولان باقي نمي‌گذارد.  
رجب رحماني، نماينده تاكستان: در موضوع هسته‌اي ضمن حمايت و پشتيباني از تيم مذاكره‌كننده به خاطر ماموريت سختي كه بر عهده دارند، قويا از آنها مي‌خواهم كه خطوط قرمز تعيين شده توسط مقام معظم رهبري را مورد توجه قرار داده و بدانند كه آنجا ميز مذاكرات نيست بلكه ميدان نبرد و دفاع از حيثيت و اقتدار ديني و غرور ملي جمهوري اسلامي است.
رسول خضري، نماينده پيرانشهر و سردشت: در آستانه حماسه سياسي 24 خرداد ماه هستيم لذا انتظار داريم دولت در ورود به سال سوم خدمت تحركات بيشتري داشته باشد. بعد از گذشت دو سال از عمر دولت تدبير و اميد در سال مزين به شعار همدلي و همزباني دولت و ملت انتظار داريم در بيانيه شماره سه در خصوص توسعه مديريت اقتصادي و مطالبات به حق مردم و مديريت شهرستان‌ها و فرمانداران نهايت كوشش را به عمل آوريد تا پيش از سفر استاني باعث جذب مردم به سوي دولت تدبير و اميد شويد. همچنين در خصوص مديريت‌هاي سياسي چالش جدي داريم كه انتظار داريم در اين خصوص نيز تدبير شود.
عـلـي‌اصغــر زارعـي، نـمايـنده تهران:ملت شريف ايران مذاكرات هسته‌اي با تدبير رهبر معظم انقلاب مبني بر كسب تجربه تاريخي توسط ملت ادامه دارد و بر اساس تدبير و تصميم نظام هيچ كس با اصل مذاكرات مخالف نيست، وليكن متاسفانه عملكرد تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي در تعامل با مجلس و مردم ضعيف و منفي است، به طوري كه نمايندگان ملت از محتواي توافقي كه به آن رضايت داده شده مطلع نيستند. مطابق اصل 77 قانون اساسي بايد كليه توافقنامه‌ها به تصويب مجلس برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون