• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

با حضور قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي صورت گرفت

بازديد اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي از رايتل

 

جمعي از اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در بازديد از رايتل در جريان برنامه‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه كشور در سال 94 قرار گرفتند. در اين بازديد كه با حضور
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي انجام شد، دكتر ابوالحسن فيروزآبادي گفت: رايتل همه نقاط تحت پوشش خود را زير چتر نسل سوم ارتباطات قرار داده است و به هيچ عنوان فناوري‌هاي پايين‌تر از نسل سوم را به مشتركان ارايه نمي‌كند. وي ادامه داد: با ترويج تلفن‌هاي هوشمند، توجه به اين حوزه روز به روز بيشتر مي‌شود. كمااينكه در حال حاضر نيز تلفن‌هاي هوشمند چهار برابر بيش از كامپيوترها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. به همين دليل توجه دنيا به سمتي سوق دارد كه اقتصاد تلفن همراه را گسترش دهد. وي افزود: در تلاش براي بستر‌سازي توليد محتواي بومي هستيم و با شركت‌هاي توليد‌كننده تعامل خوبي داريم و بستر را به نحوي آماده كرده‌ايم تا آنها به راحتي بتوانند محتواي پاك را توسعه دهند و از درآمد حاصل از اين فعاليت نيز بهره‌مند شوند. اين مساله به توسعه شركت‌هاي توليد‌كننده، هم‌راستا با توليد محتواي داخلي كمك خواهد كرد.
ايجاد بيش از 10 هزار فرصت شغلي
در ادامه اين جلسه مديرعامل رايتل نيز گفت: به دليل مسائل و مشكلات موجود بر سر راه توسعه اپراتور سوم، رايتل به صورت جدي كار خود را از سال 91 آغاز كرد و از جمله مهم‌ترين اقدامات صورت گرفته اين اپراتور در يك سال و نيم گذشته مي‌توان به خروج رايتل از يك پروژه غيرتجاري و تبديل آن به يك پروژه كاملا تجاري اشاره كرد. صدري تاكيد كرد: از آنجايي كه بيشتر مشتركان رايتل از ديتا استفاده مي‌كنند، تلاش خود را روي ديتا و سرويس‌هاي ارزش افزوده متمركز كرده‌ايم كه در نتيجه آن سال گذشته حدود 32 پرتال در حوزه‌هاي مختلف از جمله آموزش و تحقيقات راه‌اندازي شده كه 90 درصد اين سرويس‌ها از ترافيك داخلي استفاده مي‌كنند. مديرعامل رايتل همچنين با اشاره به رومينگ ملي گفت: با تدبير وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات رايتل توانست از رومينگ ملي كه ظرفيت بالقوه‌اي در كشور است بهره‌مند شود. وي در ادامه با تشريح اقدامات صورت گرفته در اين اپراتور گفت: تا اسفند ماه سال 92 رايتل 168 شهر را تحت پوشش داشت كه اين ميزان تا اين لحظه به 267 شهر رسيده است و تا پايان سال به 450 شهر خواهد رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون