• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3254 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

خبر كوتاه

دفاع « راخوي» از خود

پس از اعلام نتايج انتخابات محلي و منطقه‌اي اسپانيا و شكست حزب حاكم در اين انتخابات، ماريانو راخوي، نخست‌وزير اين كشوراز سياست‌هاي دولتش دفاع كرد و اعلام كرد كه تصميمي براي تغيير در دولت يا حزب «مردم» ندارد. با وجود آنكه ناظران بر اين باورند نارضايتي عمومي از دولت اسپانيا راي را به كيسه چپگرايان واريز كرده، ماريانو راخوي گفت معتقد است اسپانيا مسير درستي براي بهبود وضعيت اقتصادي مي‌پيمايد و اين موضوع اهميت دارد. لازم به ذكر است حزب حاكم اسپانيا در انتخابات محلي اخير 5/2 ميليون رأي‌دهنده خود را نسبت به انتخابات محلي چهار سال پيش از دست داده است.

تجمع رهبران قبايل

صدها نفر از رهبران قبايل ليبي، براي چهار روز در قاهره گرد هم آمده‌اند تا راه‌هاي استقرار صلح در اين كشور را بررسي كنند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، تعداد قابل توجهي از رهبران اين قبايل، در نخستين روز از اين نشست، حمايت خود را از دولت رسمي ليبي اعلام كرده‌اند. در حال حاضر دو دولت وجود دارد. دولت طبرق كه از سوي سازمان ملل متحد و ديگر كشورها به رسميت شناخته شده است. دولت ديگري نيز همزمان در طرابلس مستقر شده است. مذاكرات براي تشكيل دولت وحدت ملي از چندي پيش با ميانجيگري مصر و نماينده ويژه سازمان ملل در امور ليبي آغاز شده اما تاكنون نتيجه‌اي نداشته   است.

حذف اطلاعات شرم‌آور

به گزارش ديلي‌تلگراف به دليل افزايش مطالب مرتبط با هزينه‌هاي بيش از حد نمايندگان مجلس عوام انگليس و رسوايي‌هاي اخلاقي آنها، مدتي پيش از برگزاري انتخابات پارلماني اين كشور از طريق رايانه‌هايي مستقر در پارلمان اين كشور از صفحات زندگينامه تعدادي از نمايندگان در وبگاه مشهور «ويكي‌پديا» حذف شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون