• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3256 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

رونمايي از گزاره برگ ملي هسته‌اي بسيج

نقدي: تحريم‌ها تاثيري بر زندگي ما نداشته است


رييس سازمان بسيج مستضعفين كشور در همايش بزرگ ايثار و مقاومت گفت: تحريم‌ها تاثيري بر زندگي ما نداشته است، همان كساني كه زمان قبل از تحريم‌ها چلوكباب مي‌خوردند الان هم چلوكباب مي‌خورند و همان كساني كه نان و پنير مي‌خوردند الان هم همان نان و پنير را مي‌خورند. همچنين همزمان با سخنراني سردار نقدي از سند حقوقي بسيج با عنوان گزاره برگ ملي هسته‌اي كه به تاييد 17300 حقوقدان رسيده است، رونمايي شد.
به گزارش ايسنا، سردار محمدرضا نقدي با بيان اينكه پيروزي‌هاي پي‌درپي ما به دليل مقاومت و ايستادگي با اتكا بر خداوند بوده است، اظهار كرد: امروز بايد ديد ما از ايستادگي به پيروزي رسيديم يا از تسليم شدن.
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در جنگ كشورهاي 1+5 پشتيبان صدام و حامي صدام بودند، امروز هم چيزي تفاوت نكرده و بعضي از گروه‌هاي تروريستي وابسته به همين كشورها هستند. وي با طرح اين سوال كه كدام كشورها توانستند دستاوردهايي مثل دستاوردهاي دانشمندان هسته‌اي ما به دست بياورند، گفت: همه اين دستاوردهاي بزرگ ثمره ايستادگي و مقاومت است.
نقدي ادامه داد: كساني كه ادعاي پيروي از راه امام (ره) را دارند و براي ملت دل مي‌سوزانند از امام بزرگوار دلسوزتر نيستند، بايد به اينها گفت اگر جرات داريد وصيتنامه امام را در دست بگيريد و با صداي بلند از روي آن بخوانيد.
رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به سخنان اخير رهبري در مورد صحيفه نور امام خميني(ره) گفت: اگر به صحيفه نور نگاه كنيم، مي‌بينيم در آن گفته شده است بايد از مستضعفين حمايت كرد و مقابل ابرقدرت‌ها ايستاد و تسليم نشد.
وي با اشاره به سخنان امام (ره) خاطرنشان كرد: شعار امام براساس شعور بود، امام فرد افراطي نبود، بلكه عاقل بود و همه اين بيانات انقلابي و ارزشمند را از سر دلسوزي و براي رسيدن به يك زندگي سعاتمند بيان مي‌كرد، تجربه هم نشان داد كه اين راه، راه عزت و رفاه بهتر است.
نقدي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري گفت: بهانه مشكلات اقتصادي، منطقي نيست و كسي كه در اقتصاد كشور تلاش مي‌كند، جهادگر است. وي گفت: من شهر به شهر مي‌روم و صنايعي را كه مشكل دارند از نزديك مي‌بينم و مشكلات‌شان را مي‌شنوم، ولي تا به الان كسي به من نگفته كه مشكلات اقتصادي ناشي از تحريم‌هاست، وي تنبلي را عامل مشكلات در صنعت دانست.
نقدي ادامه داد: ما پشت سر ولايت هستيم و اجازه نمي‌دهيم از اصولي كه براي مذاكرات ترسيم شده تخطي صورت گيرد، بايد روي حقوق ملي ايستادگي شود.
 وي با بيان اينكه قدرت‌هاي بزرگ سه سال عليه ما تحريم‌هاي فلج‌كننده انجام دادند، افزود: اما اين تحريم‌ها تاثيري روي زندگي ما نداشته است، همان كساني كه زمان قبل از تحريم‌ها چلوكباب مي‌خوردند الان هم چلوكباب مي‌خورند و همان كساني كه نان و پنير مي‌خوردند الان هم همان نان و پنير را مي‌خورند، يا اگر به شمال برويم مي‌بينيم با وجود اينكه بنزين گران شده است جاده‌ها پر از ماشين است. نقدي گفت: اگر 10سال ديگر هم ما را تحريم كنند چون خدا با ما است هيچ اتفاقي نمي‌افتد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون