• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3256 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

خبر كوتاه

حدادي در ليگ الماس پرتاب مي‌كند

سومين مرحله ليگ الماس دووميداني در سال 2015 از صبح شنبه 9 خرداد در شهر يوجين ايالت اوريگان امريكا برگزار مي‌شود. مهم‌ترين رقابت اين مرحله در پرتاب ديسك انجام مي‌شود كه نامداران اين ماده به رقابت با يكديگر مي‌پردازند. احسان حدادي نايب قهرمان المپيك 2012 لندن بعد از بازي‌هاي آسيايي اينچئون براي نخستين بار در سال 2015 در رقابت معتبري حضور مي‌يابد. حدادي بعد از كسب مدال طلاي اينچئون با ركورد 11/65 در هيچ مسابقه‌اي شركت نكرده است و قطعا اين رقابت‌ها شرايط آمادگي فعلي حدادي را براي حضور در مسابقه‌هاي قهرماني آسيا و جهان و همچنين كسب سهميه المپيك مشخص مي‌كند. در دومين مرحله ليگ الماس نيز ماده پرتاب ديسك برگزار شد هر چند كه تمامي بزرگان در آن حضور نداشتند.

 

راه‌اندازي مركز نظارت براستانداردهاي ورزشي

مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از افتتاح نخستين مركز نظارت بر استانداردهاي ورزشي خبر داد. مصطفي مدبر در اين باره گفت: ما از مدت‌ها پيش مكاتبات زيادي را با سازمان استانداردسازي داشتيم كه سرانجام دراسفند سال گذشته تفاهمنامه‌اي بين شركت توسعه و سازمان استاندارد و با هدف مشاوره دادن و نظارت در بخش استانداردهاي ورزشي به امضا رسيده است. شركت توسعه هم دراين زمينه اقدامات پژوهشي خود راازمدت‌ها قبل آغازكرده بود وطي نمونه‌اي كه درباره چمن‌هاي مصنوعي مجموعه ورزشي آزادي در استانداردسازي انجام داديم، خوشبختانه با اين اقدام هزينه كاهش و به كيفيت آن افزوده شده كه از سوي شركت‌هاي داخلي (بخش خصوصي) صورت گرفته است. درحال حاضراين مركز به طور نيمه‌رسمي فعاليت خود را در زمينه استانداردسازي دربخش تست‌هاي چمن، صندلي، انواع كفپوش و تارتان، توپ و برخي لوازم جانبي در مجموعه آزادي آغاز كرده است كه طي ماه آينده به طور رسمي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد. معتقديم ضرورت راه‌اندازي چنين مركزي علاوه برفعال كردن بخش خصوصي و همچنين حمايت از توليدات داخلي بخشي ازخلأ استانداردهاي ورزشي كشور برطرف و در نهايت به نفع ورزش كشور تمام مي‌شود. اين شركت درگام نخست نقش مشورت‌دهنده وحتي نظارتي با سازمان‌هايي كه در بحث استانداردهاي ورزشي فعال هستند، خواهد داشت.

 

برنامه‌هاي برانكو و اعلام ليست بازيكنان

محمدحسين نژادفلاح و برانكو ايوانكوويچ قبل از بازي رفت پرسپوليس و الهلال، درباره برنامه‌هاي تيم براي فصل آينده با يكديگر گفت‌وگو كرده بودند. طي مذاكرات انجام شده مقرر شده بود برانكو ليست بازيكنان ورودي و خروجي را بعد از بازي برگشت مقابل الهلال در اختيار مديريت باشگاه قرار دهد. برانكو همچنين كليات برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم را در اختيار نژادفلاح قرار داده بود و حالا قرار است اوايل هفته آينده با نشستي كه بين آنها در باشگاه برگزار مي‌شود، برنامه‌هاي فصل آينده از سوي سرمربي تيم در اختيار باشگاه قرار داده شود. برانكو تصميم دارد 29 يا 30 خرداد، دور جديد تمرينات پرسپوليس براي فصل آينده را آغاز كند و پس از بسته شدن تيم و برگزاري تمريناتي در ورزشگاه درفشي‌فر، يك اردوي آماده‌سازي در كردان كرج را در دستور كار خود قرار داده است. برانكو به اتفاق نژادفلاح از كمپ ورزشي چهارباغ كردان كرج بازديد كرده و از امكانات اين كمپ رضايت دارد. سرمربي پرسپوليس در نظر دارد پس از برگزاري اردوي داخلي، اردوي آماده سازي خارج از كشور را در زاگرب يا اسلووني برپا كند. او در جلسه‌اش با نژاد فلاح، زمان برپايي اردوي داخلي و خارجي را اعلام و كمپ‌هايي را كه در اسلووني و زاگرب مد نظرش هست به مديريت باشگاه معرفي كرده تا نژادفلاح پس از كسب اطلاع از زمان برپايي اردوها، درباره توافقات مالي و انتخاب يكي از كمپ‌هاي خارجي اقدامات لازم را انجام دهد. همچنين در اين نشست علاوه بر بررسي برنامه‌هاي آماده سازي تيم، در خصوص نقل و انتقالات نيز گفت‌وگو خواهد شد و برانكو ليست اوليه بازيكنان مد نظرش را به باشگاه ارايه خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون