• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3262 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

وزير ارشاد:

استانداران نگذارند كنسرت‌ها لغو شود

 

اعتماد| وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌و‌گو با پايگاه اطلاع‌رساني و خبري جماران، از برخي اعمال سليقه‌هاي شخصي در خصوص موسيقي و مساله لغو كنسرت‌ها انتقاد كرده و گفته است: به استانداران گفته‌ايم نگذارند خودسرها باعث لغو كنسرت‌ها شوند. علي جنتي در پاسخ به سوالي در مورد مسائل پيش‌آمده در مورد لغو كنسرت، نظرات متفاوت در مورد اجراي كنسرت و نسبت آنها با نظرات امام خميني(ره) گفت: «كساني اين نوع برخوردها را مي‌كنند كه متاسفانه بعضي از آنها در كسوت روحانيت هستند و نه ديدگاه‌هاي امام را قبول دارند و نه ديدگاه‌هاي رهبري را. زيرا هم نظرات امام در رابطه با موسيقي كاملا روشن است و هم مقام معظم رهبري حدود 73 جلسه درس خارج فقه خود را به بحث غنا و موسيقي اختصاص داده‌اند و نهايتا راي ايشان روشن است. رهبر انقلاب آن نوع موسيقي كه لهوي باشد يا مضل عن سبيل‌الله باشد را حرام مي‌دانند و بقيه انواع موسيقي از نظر ايشان مشكل خاصي ندارد.»
او دوباره تاكيد كرده است كه آنها هم با نيروي انتظامي و هم با وزير كشور در اين مورد صحبت كرده‌اند و به آنها گفته‌اند چون كاملا رعايت حدود شرعي را مي‌كنيم مواردي كه مجوز داده مي‌شود را استانداران، فرمانداران و نيروي انتظامي بايد حمايت كنند و نگذارند افرادي خودسر باعث شوند كنسرت‌ها لغو شود كه آنها گفته‌اند از اين تصميم حمايت مي‌كنند  .
به گفته وي با اينكه حدود پنج، شش ماه است اين صحبت‌ها شده در خيلي جاها واقعا آقايان استانداران و نيروي انتظامي حمايت كرده‌اند و نگذاشته‌اند كه كنسرت‌ها لغو شود، اما بعضي عناصر ذي‌نفوذ هستند كه گاهي دخالت مي‌كنند و اين مورد تاييد ما نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون