• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3264 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد

خبر كوتاه

مرگ، پايان امتحان اينترنتي همسر

فتا| مردي كه براي امتحان همسرش به او پيام‌هاي غيراخلاقي مي‌فرستاد به دست او به قتل رسيد.
زن ۳۲ ساله در خصوص ارتكاب اين قتل گفت: چند ماه قبل زماني كه داشتم ايميلم را چك مي‌كردم با يك آدرس ناشناس ايميلي با عنوان «سلام» برايم فرستاده شد. ترديد داشتم كه به آن پيام پاسخ بدهم يا نه؟! در همين افكار سير مي‌كردم كه به خاطر يك كنجكاوي ساده تصميم گرفتم فرستنده پيام را سر كار بگذارم، به همين دليل در پاسخ او پيامي با اين مضمون «عليك سلام خب كه چي، كاري داشتي» برايش فرستادم.  
وي ادامه داد: ارتباط پيامكي من و آن فرد كه خود را «افشين» معرفي كرده بود اينگونه آغاز شد و مدتي ادامه يافت، من هم كه فكر مي‌كردم طرف مقابلم شخص ساده‌لوحي است و براي سرگرمي بد نيست او را سر كار بگذارم مدام به پيام‌هايش پاسخ مي‌دادم.  ديگر به پيام‌هاي شبانه او عادت كرده بودم. اين ارتباط تا آن جا پيش رفت كه جملات مبتذل و مستهجن براي يكديگر ارسال مي‌كرديم تا اينكه او از من درخواست ملاقات كرد، به همين خاطر سر قرار با او رفتم اما وقتي چشمم به جواني كه سرقرار آمده بود، افتاد تازه فهميدم چه اشتباه بزرگي مرتكب شده‌ام؛ او هيچ كسي غير از همسرم رضا نبود.  
وي اضافه كرد: رضا در حالي كه در خيابان داد مي‌زد كه تو لياقت زندگي نداري قسم خورد كه آبروي من را مي‌برد و من را طلاق مي‌دهد. انگار خودش در اين ارتباط بيگناه است. اصلا رضا چرا مي‌خواست اينجوري عشق من را نسبت به خودش بسنجد. ديگر نمي‌دانستم چه كار كنم يك ماه زندگي‌ام كتك، اشك و آه شده بود، فضاي خانه برايم غير قابل تحمل بود تا بالاخره آن شب شيطاني آمد. طبق نقشه‌اي كه داشتم رضا در حالي كه در طبقه بالا در حال استراحت بود، آبميوه را براي او بردم؛ شوهرم آن را يك نفس نوشيد، چند دقيقه بعد به خواب رفت.  
وي افزود: حالا نوبت اجراي مرحله بعدي نقشه‌ام بود با تمام توان براي رهايي از تهمت‌ها و حرف‌هاي رضا، دستان لرزانم را بر گلويش فشار دادم و همان شب جنازه او را به اطراف شهر برده و در آنجا رها كردم. اي كاش همه آن چيزي كه اتفاق افتاده فقط يك خواب بود. براساس اين گزارش، متهم بعد از محاكمه در دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد و اين حكم هفته گذشته در زندان به اجرا در آمد.

اعدام دو متجاوز در كرمان

باشگاه خبرنگاران| صبح ديروز دو مرد كه زني را مورد تجاوز قرار داده بودند در كرمان به‌دار مجازات آويخته شدند.  حكم اين افراد دادگاه كيفري شعبه 2 كرمان صادر و پس از اعتراض، پرونده جهت صدور حكم نهايي به ديوان عالي كشور فرستاده شد و معاون اول قوه قضاييه كشور پس از بررسي پرونده، حكم را تاييد و به استان ابلاغ كرد. در 15 دي ماه سال 93، متجاوزان كه از نبودن شوهر يك خانم در منزل آگاهي پيدا مي‌كنند وارد منزل اين خانم شده و با تهديد فرزند دوساله‌اش به اين خانم تجاوز مي‌كنند و پس از ارتكاب جنايت متواري مي‌شوند كه دو روز بعد در حوالي منطقه ميدوك شناسايي و دستگير مي‌شوند.

دستگيري قاتل فراري در اردبيل

ايرنا| دادستان عمومي و انقلاب اردبيل از دستگيري قاتل فراري پس از حدود 13 ماه در اين شهرستان خبر داد.  ناصر عتباتي در تشريح جزييات اين خبر گفت: مردي 43 ساله كه ارديبهشت ماه سال گذشته به دليل اختلافات مالي دست به قتل عمد زده بود، دستگير شد. به گفته عتباتي اين فرد كه با كارگر زيردست خود مشكل مالي داشت، به كمك فردي ديگر مقتول را با ترفندي به محلي در خارج از شهر اردبيل كشيده و با اسلحه گرم به قتل رساند. دادستان اردبيل ادامه داد: قاتل پس از ارتكاب جرم بيش از يك سال متواري بود اما پرونده در حوزه دادستاني و پليس آگاهي به صورت مستمر پيگيري شد تا اينكه به نتيجه رسيد. قاتل هم‌اكنون با صدور قرار موقت در بازداشت قرار دارد و تحقيقات مقدماتي در حال انجام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون