• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3118 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۶ آذر

سر خط خبرها

   تاييد حكم هفت رييس دانشگاه در شوراي عالي انقلاب فرهنگي
مهر
   سنجش سوءمصرف مواد مخدر دانش‌آموزان آغاز شد
ايسنا
   ماهيانه ۷۵ اتوبوس فرسوده به ناوگان اتوبوسراني افزوده مي‌شود
ايلنا
   طبق آخرين گزارش سالانه از آمار سرطان (كه البته مربوط به سال ۸۸ است) سرطان پستان در زنان ايراني رتبه اول و سرطان معده در مردان در رده بالاتر سرطان‎هاي مردانه قرار دارد. سرطان پستان در حالي 40 هزار زن ايراني را درگير كرده كه اين رقم براي زنان ديگر نقاط جهان 2 تا 5/2 درصد است.
خبرآنلاين
   حسن امامي رضوي، قائم‌مقام وزير بهداشت گفت: بين ۱۰ تا ۱۵ درصد كل پول‌هاي بازار سلامت، پول‌هايي است كه به صورت زيرميزي در بخش درمان گرفته مي‌شود، وزارت بهداشت با اعتبار ۱۰۰۰ ميلياردي كه براي افزايش تعرفه‌ها گذاشت حدود ۵ هزار ميليارد تومان پول‌هاي زيرميزي را از اين بازار جمع مي‌كند.
 فارس
   محمدحسين قرباني، سخنگوي كميسيون بهداشت و درمان مجلس، از ورود اين كميسيون به موضوع بررسي آلودگي آب تهران و برخي محصولات غذايي خبر داد و گفت: به نظر مي‌رسد اين اظهارات كارشناسي نبوده و بر مبناي علمي صورت نگرفته است. به طور حتم كميسيون بهداشت در نخستين جلسه خود موضوع مطرح شده درباره آلودگي آب تهران و برخي محصولات غذايي را بر اساس مستنداتي كه قرار است ارايه شود پيگيري خواهد كرد.
مهر
   علي‌اكبر سياري،معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: طرح تحول حوزه بهداشت شش برنامه داريم كه يكي از آنها خدمت رساني به مردم حاشيه شهرها و سكونتگاه‌هاي غيررسمي است. در حال حاضر 10 ميليون و 100 هزار نفر در حاشيه شهرها زندگي مي‌كنند و خدمات ما در حوزه بهداشت اين مناطق به تدريج ارايه خواهد شد چون بايد از طريق خريد خدمت و بستن قراردادهايي در اين زمينه با بخش خصوصي ساختارهايي براي خدمات رساني هرچه سريع‌تر و بهتر ايجاد كنيم.
ايسنا
   نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دولت را مكلف به اصلاح ساختار صندوق‌هاي بيمه و بازنشستگي كردند. نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ديروز ماده 38 طرح الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت را تصويب و دولت را مكلف كردند در راستاي ايجاد ثبات، پايداري و تعادل بين منابع و مصارف صندوق‌هاي بيمه و بازنشستگي، نسبت‏ به ‏اصلاح ‏ساختار ‏اين ‏صندوق‌ها اقدام كند.
ايرنا
   حجت‌الاسلام امرودي، معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران از آغاز به كار اتوبوس‌هاي گردشگري از ۱۵ آذر ماه به صورت نيم روزي براي شهروندان تهراني خبر داد.  
مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون