• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3268 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

خبر كوتاه

مخالفت رسمي نفت تهران با حضور منصوريان در استقلال

در پي درخواست باشگاه استقلال مبني بر به خدمت گرفتن عليرضا منصوريان، باشگاه نفت تهران جوابيه‌اي را منتشر كرد. به گزارش بانك ورزش و به نقل از سايت باشگاه نفت، متن اين نامه به اين شرح است: در پي وصول درخواست كتبي باشگاه استقلال مبني بر به خدمت گرفتن عليرضا منصوريان، باشگاه نفت تهران جوابيه‌اي كتبي و رسمي در اين خصوص صادر كرد. در اين جوابيه آمده است: در پاسخ به نامه شماره 93/2/1088 مورخ 21/3/94 كه طي نمابر مورخه 24/3/94 به اين باشگاه ارسال گرديده است به استحضار مي‌رساند، تقاضاي باشگاه استقلال مبني بر فسخ قرارداد سرمربي اين تيم (جناب آقاي عليرضا منصوريان) به كميته نقل و انتقالات باشگاه ارايه و با امعان نظر به حضور تيم نفت به عنوان تنها نماينده جمهوري اسلامي ايران در مسابقات يك چهارم نهايي باشگاه‌هاي آسيا موضوع در هيأت امناي موسسه مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت.

 

 اساسنامه جديد كنفدراسيون قايقراني آسيا تاييد شد

اساسنامه جديد كنفدراسيون قايقراني آسيا (ACC) كه توسط تيمي از ايران به سرپرستي احمد دنيامالي نوشته شده است، مورد پذيرش رييس كنفدراسيون كانوي آسيا قرار گرفت. اعضاي هيات اجرايي كنفدراسيون كانوئينگ آسيا جهت بررسي پيش‌نويس اساسنامه جديد ACC در بانكوك گرد هم آمده‌اند، دومين روز از نشست‌هاي خود را با حضور ناريتا (رييس كنفدراسيون كانوئينگ آسيا)، دكتر لوك (دبيركل)، دنيامالي (مدير توسعه قايقراني در قاره آسيا) و تيمورتاش (رييس كميته پاراكانوئينگ آسيا) در ٨ نوبت برگزار و طرفين روي متن اساسنامه جديد به توافق رسيدند و مقرر شد دنيامالي به عنوان نماينده فدراسيون جهاني اساسنامه را بعد از انجام آخرين اصلاحات و نگارش متن نهايي، پيش از برگزاري مجمع عمومي acc كه آبان ماه سال جاري در جاكارتا برگزار مي‌شود براي تصويب به كنگره ارايه كند. اساسنامه ACC سال‌هاست كه مورد بازنگري قرار نگرفته است به همين منظور سال گذشته با موافقت رييس كنفدراسيون قايقراني آسيا مقرر شد نگارش اساسنامه جديد بر عهده دنيامالي (عضو هيات رييسه فدراسيون جهاني) قرار بگيرد. نگارش اساسنامه جديد از زمستان سال گذشته توسط تيمي ٦ نفره از ايران به رياست دنيامالي آغاز شد و سرانجام بعد از جلسات ديروز و امروز به تاييد هيات اجراييACC رسيد. به گفته رييس ژاپني كنفدراسيون كانوي آسيا مقرر شده دنيامالي آخرين اصلاحات را روي اساسنامه انجام دهد و در مجمع عموميACC  ارايه و در نهايت به تصويب كنگره برساند. دنيامالي را در نگارش اساسنامه جديد كنفدراسيون قايقراني آسيا، حسن تيمورتاش، محسن ميلاد، دانيار عادلي، عرفان كرمي و داود شريفي همراهي كردند.


 
۱۸۸ سفر خارجي كفاشيان در هفت سال

 پس از رسانه‌اي شدن بخش‌هايي از گزارش كميسيون اصل 90، بحث تعداد سفرهاي خارجي علي كفاشيان و مهدي محمد نبي، دبيركل سابق فدراسيون فوتبال به يك سوژه تبديل شده است. در گزارش كميسيون اصل 90 آمده است كه كفاشيان و نبي در طول سال‌هاي حضورشان در فدراسيون فوتبال به ترتيب ۱۸۸ و ۲۱۸ سفر خارجي رفته‌اند. علي كفاشيان شبي كه اين گزارش منتشر شد روي آنتن زنده شبكه سه آمد و طوري وانمود كرد كه گزارش اعلام كرده كه وي سالي ۱۸۸ سفر كرده است، در حالي كه حسين آذين، سخنگوي كميسيون اصل 90 همان روز به خبرگزاري‌هاي رسمي گفته بود: «در اين بررسي‌ها مشخص شده رييس فدراسيون ۱۸۸ سفر در طول سال‌هاي تصدي مسووليت خود داشته و دبير فدراسيون نيز ۲۱۸ بار سفر كرده است». اگر ويديوي حرف‌هاي كفاشيان را ببينيد، متوجه مي‌شويد كه كفاشيان مي‌گويد سالي ۲۵ تا ۳۰ سفر خارجي مي‌رود كه اگر در عدد هفت يعني تعداد سال‌هاي تصدي‌اش در فدراسيون فوتبال ضرب كنيد به رقمي نزديك به رقم كميسيون اصل 90 مي‌رسيد. مهدي محمد نبي هم كه از دوران كميته انتقالي دبيركل فدراسيون فوتبال بوده و حدود هشت سال دبيركل فدراسيون فوتبال بود و قبل از آن ۹ سال هم در فدراسيون فوتبال به عنوان كارمند و رييس كميته مسابقات و سرپرست تيم‌هاي ملي پايه و اينها حضور داشته و آماري كه از وي ارايه شده مربوط به هشت سال گذشته بوده و آن هم منطقي به نظر مي‌رسد. علي كفاشيان در همين برنامه اعلام كرده بود به هيچ‌وجه به همراه تيم ملي سفر نمي‌كند اما وي در جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۱ قطر در تمام روزهاي حضور تيم ملي در دوحه در قطر بود، در روزهاي جام جهاني هم در طول برگزاري رقابت‌هاي مرحله گروهي در برزيل حضور داشت و در استراليا هم بازي اول مقابل بحرين در ملبورن حضور داشت و از جايگاه ويژه بازي‌ها را نگاه كرد. علي كفاشيان هفت سال و شش ماه است كه رييس فدراسيون فوتبال است و اگر انتخابات اين دوره اسفند ۹۴ برگزار شود، 9 ماه ديگر رييس فدراسيون فوتبال است و تازه پنج ماه بيشتر از مهلت قانوني‌اش رييس فدراسيون فوتبال مي‌ماند! شايد مانور كفاشيان روي ماجراي ۱۸۸ سفر خارجي در يك سال، يك فرار رو به جلو باشد تا ديگر مسائلي كه مطرح شده و ابهامات مالي زياد توي چشم نباشد چرا كه ۱۸۸ سفر خارجي كفاشيان در هفت سال و شش ماه منطقي هم به نظر مي‌رسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون