• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3268 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد

سرخط خبرها

عبدالحميد احمدي، مشاور وزير ورزش و جوانان مي‌گويد كه سهم بانوان در همه ابعاد ورزش بايد 50 درصد باشد.
رباب شهريان، معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد به دنبال آن هستيم تا در برنامه ششم توسعه جايگاه بهتري را براي زنان ورزشكار پيش‌بيني كنيم تا شرايط يكساني با مردان داشته باشند.
با توافق باشگاه مهرام و رضايت اين تيم براي عدم برگزاري ديدار معرفي نماينده ايران در باشگاه‌هاي آسيا، باشگاه پتروشيمي به عنوان تيم ايراني در ر‌قابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا شركت خواهد كرد.
مسابقه كراس كانتري قهرماني كشور بانوان در پارك چيتگر برگزار شد و ركابزنان رده سني بزرگسالان در مسيري به مسافت 15 كيلومتر و جوانان در مسافت 12 كيلومتر به رقابت پرداختند كه در پايان فرانك پرتوآذر به مقام قهرماني رسيد.
رقابت‌هاي رشته اسكيت اهداف پروازي در سايت اهداف پروازي آزادي برگزار شد كه رامتين بشارتي با امتياز ۱۲۳ توانست ركورد ايران را در اين رشته بشكند. پيش از اين علي دوستي با امتياز ۱۲۰ ركورددار رشته اسكيت بوده است.
ركابزنان ايراني در پايان تور هشت مرحله‌اي كره جنوبي نتوانستند عنواني به دست آورند.
حميده عباسعلي، قهرمان بازي‌هاي آ‌سيا‌يي اينچئون در رشته كاراته مي‌گويد كه به دنبال آن هستم تا بار ديگر در مسابقات قهرماني آسيا در ژاپن شايستگي خود را نشان دهم و دوباره روي سكو قرار بگيرم؛ براي چهارمين قهرماني در آسيا مي‌جنگم.
نجمه خدمتي، مدال‌آور بازي‌هاي آ‌سيا‌يي اينچئون يكي از مشكلات اساسي خود را مشكل فشنگ و كمبود اردوهاي داخلي و برون مرزي عنوان كرد. نجمه مي‌گويد: ما 20 فشنگ داريم رقبا 200 فشنگ و ديگر اينكه در جا‌م جها‌ني آلمان و در روز مسابقه ميگرنم عود كرد و به دليل استرس بالايي كه براي شركت در مسابقات داشتم نتوانستم عملكرد موفقي را در اين مسابقات از خود نشان دهم و در نتيجه‌ ركوردم سه نمره پايين‌تر از حد انتظار بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون