• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3281 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

خبر كوتاه

براي ابراز تسليت و همدردي انجام شد

حضور نماينده رهبر انقلاب در مسجد الكبير كويت

سفير ايران در كويت گفت: آيت‌الله تسخيري، نماينده مقام معظم رهبري، يكشنبه شب در صدر هياتي براي ابراز تسليت به دولت و ملت كويت و همچنين خانواده‌هاي قربانيان حمله تروريستي روز جمعه در مسجد امام صادق (ع) وارد كويت شد. به گزارش ايسنا، بر اساس آنچه عليرضا عنايتي، در صفحه شخصي خود در فيسبوك نوشته، آيت‌الله تسخيري بلافاصله به مسجد الكبير كويت رفت و در مراسم بزرگداشت شهداي اين فاجعه تروريستي شركت كرد. آيت‌الله تسخيري در حاشيه اين مراسم ضمن ابراز تسليت به خانواده‌هاي عزادار از جمله شهداي ايراني با تعدادي از مقامات كويتي كه در اين مراسم حضور داشتند گفت‌وگو كرد.

 

پيشنهاد افزايش شعب الكترونيك به شوراي نگهبان نرسيده است

گروه سياسي| بحث برگزاري الكترونيك انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان هنوز هم تا اندازه‌اي مبهم است. روز گذشته سخنگوي شوراي نگهبان گفت: براي افزايش شعب الكترونيك اخذ راي وزارت كشور بايد ابتدا نظر يا پيشنهاد خود را به شوراي نگهبان بدهد تا ما بتوانيم نسبت به پيشنهاد وزارت كشور نظر خود را اعلام كنيم.

به گزارش ايلنا، نجات‌الله ابراهيميان، در مورد چگونگي افزايش شعب اخذ راي الكترونيكي كه پيش از اين وزير كشور و معاون سياسي اعلام كرده بودند نياز به تاييد شوراي نگهبان دارد، گفت: براي اين كار وزارت كشور بايد ابتدا نظر يا پيشنهاد خود را براي افزايش شعب الكترونيك به شوراي نگهبان بدهد، تا ما بتوانيم نسبت به پيشنهاد وزارت كشور، نظر خود را اعلام كنيم كه هنوز پيشنهادي به دست ما نرسيده است.

سخنگوي شوراي نگهبان در خصوص اظهارات وزير اطلاعات مبني بر اينكه كميته‌اي در وزارت اطلاعات صلاحيت كانديداها در انتخابات مجلس را بررسي مي‌كند و در پاسخ به اين سوال كه آيا همكاري و رايزني‌هايي از سوي اين كميته با شوراي نگهبان شده، اعلام كرد: عملكرد اين كميته به خود وزارت اطلاعات مربوط است.

البته قطعا ما براي احراز صلاحيت كانديداها از وزارت اطلاعات استعلام مي‌كنيم، اما اينكه آنها چه پاسخي به اين استعلام‌ها خواهند داد و از چه روشي به اين پاسخ‌ها خواهند رسيد، جزو مسائل داخلي اين وزارتخانه است و شوراي نگهبان به شكل مستقيم با اين كميته ارتباطي نخواهد داشت، چراكه ما پاسخ استعلام‌هاي خود را به شكل مستقيم از خود وزارت اطلاعات دريافت مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون