• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3282 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

خبر كوتاه

اختلاف براي رياست

مسعود بارزاني، رييس اقليم كردستان عراق ضمن درخواست از طرف‌هاي سياسي براي دستيابي به راه‌حلي توافقي در مورد قانون رياست اقليم كردستان عراق، تاكيد كرد: در صورتي كه احزاب سياسي تا بيستم آگوست به توافقي دست نيابند موضعم را در اين باره اعلام خواهم كرد.

 

فروش آنلاين آثار باستاني

خلافت خودخوانده تروريست‌هاي داعش اكنون در بازار سه ميليارد دلاري آنتيك جهان نقش رو به افزايشي ايفا مي‌كند. داعش آثار باستاني كه از عراق و سوريه به دست آورده براي تامين منابع مالي خود به صورت آنلاين به فروش مي‌رساند و خريداران اين عتيقه‌جات چه بخواهند چه نخواهند بودجه افراط‌گرايان را تامين مي‌كنند.

 

پيشنهاد جديد فرانسه

لوران فابيوس، وزير خارجه فرانسه كه اكنون در نيويورك به سر مي‌برد در جمع خبرنگاران پيشنهاد داد براي پيشبرد روند صلح در خاورميانه، كميته چهارجانبه صلح گسترش يافته و نمايندگان كشورهاي عربي نيز در آن مشاركت كنند.

 

اجبار براي جنگ

دختراني كه بوكوحرام تقريبا ۱۴ ماه پيش از مدرسه‌اي در شهر مسيحي‌نشين چيبوك در شمال شرقي نيجريه ربوده بودند، مجبور شده‌اند براي آنها بجنگند و حتي مسيحيان را بكشند. سه زن كه گفته‌اند زماني در همان اردوگاه دختران ربوده‌شده زنداني بوده‌اند، شبه نظاميان بوكوحرام را ديده‌اند كه دست و پاي مسيحيان را مي‌بندند و سپس دختران با چاقو شاهرگ آنها را مي‌زنند. آنها همچنين گفته‌اند كه برخي از اين دختران اسلحه دارند و برخي نيز ديگر زندانيان زن را شلاق مي‌زنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها