• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3282 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

دستگيري قاچاقچي شيشه با شليك تير جنگي

مهر| قاچاقچي مواد مخدر كه قصد جابه‌جايي محموله ۱۰ كيلويي مخدر شيشه با خودروي زانتيا را داشت، در محاصره پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت گرفتار شد.

سرهنگ محمد بخشنده، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشريح جزييات عمليات گفت: بر اساس اخبار به دست آمده در خصوص فعاليت يكي از قاچاقچيان مواد مخدر براي توزيع مقادير زيادي ماده مخدر شيشه توسط يك دستگاه خودروي زانتيا، ماموران معاونت عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

ماموران پس از انجام اقدامات پليسي ويژه، موفق شدند مخفيگاه اين فرد را در منطقه يافت‌آباد شناسايي و با هماهنگي مركز فرماندهي، دو اكيپ عملياتي به محل اختفاي متهم اعزام كنند. سرهنگ بخشنده ادامه داد: پس از استقرار ماموران در محل، كنترل نامحسوس متهم در دستور كار قرار گرفت و در حالي كه ماموران پليس در تعقيب نامحسوس خودروي زانتياي متهم بودند، وي از حضور ماموران مطلع شد و اقدام به فرار كرد. ماموران چندين مرتبه دستور ايست صادر كردند، ولي او بدون توجه متواري شد كه در اين حين با چند خودروي عبوري نيز تصادف كرد، اما در نهايت ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند و با شليك دو گلوله هوايي و 13 گلوله به سمت چرخ‌هاي خودروي زانتيا، وي را مجبور به توقف كردند. رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بيان اينكه متهم پس از توقف خودروي خود، با ماموران نيز درگير شده بود، افزود: او به دنبال درگيري با ماموران قصد از بين بردن مدارك جرم را داشت كه بلافاصله دستگير و با بازرسي انجام‌شده تعداد ۱۰ بسته يك‌كيلوگرمي شيشه از صندوق عقب خودروي متهم كشف و ضبط شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها