• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3282 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

خبر كوتاه

كلاهبرداري ميليوني از متقاضي اقامت در كانادا

باشگاه خبرنگاران| رييس پليس آگاهي استان گيلان از دستگيري فردي كه در پوشش اعزام به كانادا 80‌ميليون تومان كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح‌كريمي، رييس در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي اعلام شكايت فردي مبني بر كلاهبرداري از وي براي اخذ ويزا، پيگيري موضوع در دستور كار كارآگاهان آگاهي قرار گرفت. شاكي قصد داشت براي كار كردن به خارج از كشور سفر كند. او به واسطه دوستان خود با شخصي ساكن رشت آشنا شده و آن شخص طي چندين مرحله ملاقات حضوري اظهار مي‌دارد پسر عمويش كه فردي با نفوذ است، در كشور تركيه اقامت داشته و قادر به اخذ ويزا و اقامت و مجوز كار در كشور كانادا است. سرهنگ فلاح كريمي با بيان اينكه مالباخته با پرداخت مبلغ 80 ميليون تومان و تهيه پاسپورت به تركيه عازم شده بود، افزود: پس از ملاقات با فرد مورد نظر ويزا و بليت رفت به كشور كانادا در اختيار شاكي قرار گرفت، اما به محض ورود به فرودگاه به دليل داشتن ويزاي جعلي توسط ماموران تركيه دستگير شد. سرهنگ فلاح كريمي با اشاره به دستگيري متهم نيز گفت: متهم كه در بازجويي‌هاي پليس به همدستي با دونفر ديگر در كلاهبرداري از مردم اعتراف كرده است با همدستان خود تحويل مراجع قضايي شد.

 

سرقت مرد تبهكار با لباس زنانه

باشگاه خبرنگاران| پليس شهرستان فريمان خراسان رضوي سارق حرفه‌اي را كه در پوشش لباس زنانه به هشت منزل خالي از سكنه دستبرد زده بود دستگير كرد.

سرهنگ افشار نجاتي، فرمانده انتظامي شهرستان فريمان در تشريح اين خبر گفت: در پي چند فقره سرقت شبانه از منازل خالي از سكنه در يكي از مناطق شهر فريمان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از ماموران كلانتري مركزي اين فرماندهي قرار گرفت. ماموران كلانتري پس از شناسايي جغرافيايي زماني و مكاني گشت‌هاي هدفمند را در مناطق آسيب‌پذير فعال كردند تا اينكه در ساعات اوليه شب گذشته به زني كه سراسيمه از يك منزل متواري شد مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند. ماموران پس از دستگيري متهم متوجه شدند كه او مردي است كه با لباس زنانه به خانه خالي از سكنه دستبرد زده است. به گفته سرهنگ نجاتي، متهم 23 ساله پس از انتقال به كلانتري در بازجويي‌هاي پليس به هشت فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، تبلت و لپ‌تاپ به ارزش تقريبي 500 ميليون ريال اعتراف كرد. متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

 

اهداي اعضا به چهار بيمار نيازمند

ايرنا| چهار عضو بيمار مرگ مغزي در استان زنجان به چهار بيمار نيازمند زندگي دوباره بخشيد. رويا قهرماني، مسوول شبكه فراهم‌آوري پيوند اعضاي دانشگاه علوم پزشكي با اعلام اين خبر گفت: نادر حسني، جوان 24 ساله زنجاني به دليل حوادث غير‌قابل پيش‌بيني، هنگام عمل جراحي به كاهش سطح هوشياري دچار و بلافاصله توسط كادر پزشكي به بخش ‌آي‌سي‌يو بيمارستان ولي عصر (عج) اين شهر منتقل و در نهايت مرگ مغزي شد. پس از اطلاع از مورد مرگ مغزي اين بيمار و تاييد پزشكان بيمارستان اقدامات لازم براي كسب رضايت از خانواده وي انجام و اين اقدام خداپسندانه به اهداي چهار عضو اين بيمار به بيماران نيازمند منجر شد.

 

دو كشته در واژگوني تانكر سوخت

فارس| بر اثر واژگوني يك دستگاه تانكر سو خت در جاده خرم‌آباد - كوهدشت، دو نفر از سرنشينان عراقي آن كشته شدند.

ساعت هشت صبح ديروز يك دستگاه كاميون حامل سوخت در كيلومتر 20 جاده خرم‌آباد - كوهدشت واژگون شد اما سوخت موجود در مخزن كاميون مشتعل نشد. سيد مصطفي مرتضوي، سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه اين كاميون از ايران به سمت عراق در حركت بوده است، گفت: متاسفانه دو نفر از سرنشينان اين خودرو كه هردو اتباع عراقي بودند جان خود را از دست دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها