• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3285 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير

كشف 900 كيلوگرم ترياك جاسازي شده در خار و خاشاك بيابان

جزييات يك ساعت درگيري مسلحانه پليس با اشرار مسلح

باشگاه خبرنگاران| جانشين انتظامي استان سيستان و بلوچستان از درگيري مسلحانه پليس با قاچاقچيان مسلح و كشف 1420 كيلوگرم ترياك، مقاديري سلاح و مهمات و توقيف دو دستگاه خودروي سبك در اين استان خبر داد.

سرهنگ ابراهيم قربانزاده در تشريح جزييات اين عمليات گفت: در راستاي مقابله با قاچاق موادمخدر و در پي اطلاع از اينكه تعدادي از قاچاقچيان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودرو تيزرو قصد جابه‌جايي مقادير قابل توجهي موادمخدر در محورهاي فرعي شهرستان خاش را دارند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پليس با اشراف اطلاعاتي، جمعه شب، خودرو تويوتا حامل موادمخدر را كه توسط چند دستگاه خودروي ديگر پشتيباني مي‌شد، شناسايي كردند. قاچاقچيان هم به محض مشاهده ماموران با تيراندازي به سمت پليس با آنان به صورت مسلحانه درگير شدند و پس از حدود يك ساعت درگيري با توجه به آتش شديد پليس، اين افراد با به جا گذاشتن خودروي حامل موادمخدر و استفاده از تاريكي شب از محل متواري شدند.

جانشين انتظامي استان سيستان و بلوچستان همچنين درباره مقدار مواد كشف شده در اين عمليات گفت: ماموران در بازرسي دقيق از خودروي تويوتاي قاچاقچيان، مقدار 900 كيلوگرم ترياك و مقاديري سلاح و مهمات مربوطه كشف و ضبط كردند. به گفته سرهنگ قربانزاده در ادامه اين عمليات و پس از اطلاع ماموران انتظامي از نگهداري مقداري موادمخدر در اطراف يكي از روستاهاي اين شهرستان، بلافاصله اكيپ‌هاي عملياتي به محل اعزام شدند و در پاكسازي منطقه مقدار 120كيلوگرم ترياك را كه به شكل ماهرانه‌اي در لابه‌لاي خار و خاشاك مخفي شده بود كشف كردند.

وي همچنين از اجراي يك عمليات موفق پليسي ديگر در شهرستان ايرانشهر خبر داد و گفت: در اين عمليات يك باند ديگر از قاچاقچيان كه قصد انتقال موادمخدر از شهرستان ايرانشهر را توسط يك دستگاه خودروي 405 داشتند، توسط پليس محاصره و طي يك درگيري مسلحانه مغلوب شدند. سرهنگ قربانزاده در پايان گفت: قاچاقچيان با رها كردن خودرو از محل متواري شدند و ماموران نيز حدود 400 كيلوگرم ترياك را به همراه مقاديري سلاح و مهمات از خودروي مربوطه كشف و ضبط كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون