• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3285 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير

خبر كوتاه

نفت: سيد جلال و صادقي را نمي‌خواهيم

حسين آل اسحاق، مسوول نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا صحت دارد تيمش به دنبال جذب سيد جلال حسيني و اميرحسين صادقي است، گفت: روال باشگاه نفت بر جوانگرايي است و بر اين اساس ما درحال يارگيري هستيم. در حال حاضر ميانگين سني تيم ما 24 سال است و بنا نداريم صادقي و سيد جلال حسيني را جذب كنيم. اين دو، بازيكنان بزرگي هستند ولي شرايط ما به شكلي نيست كه به دنبال جذب اين بازيكنان در اين سن باشيم. از سويي ديگر كادرفني نفت هم تاكنون درخواستي بابت حضور اين دو بازيكن به ما نداده است. وي درباره برخي شايعات پيرامون بيرانوند افزود: واقعا تعجب مي‌كنم از اينكه هنوز عده‌اي درباره بيرانوند دست به حاشيه‌سازي مي‌زنند. اين بازيكن چهار روز است كه با ما تمرين مي‌كند و مشكلي ندارد. درحال حاضر درحال گفت‌وگو با دو بازيكن براي حضور در نفت هستيم و به زودي آنها را جذب مي‌كنيم.

 

بارتومئو: انريكه خواهان آردا توران است

جوزپ ماريا بارتومئو كه يكي از نامزدهاي رياست باشگاه بارسلوناست، در سخنراني تازه خود به شبكه كادناسر گفت كه اين تيم قصد دارد آردا توران، هافبك تركيه‌اي آتلتيكومادريد را به نوكمپ ببرد. او در اين زمينه گفت: انريكه از من خواست كه آردا را بخريم. البته اولويت او اليكس ويدال بود كه او را خريديم. نفر بعدي آردا توران است. تيم ما به بازيكن تهاجمي مانند او نياز دارد. خيلي زود بايد با آردا قرارداد امضا كنيم تا او بتواند به تمرين‌هاي پيش‌فصل ما ملحق شود. پيش از اينكه بخواهيم قرارداد او را نهايي كنيم بايد اطلاعات كافي در مورد اين بازيكن كسب كنيم. با مدير برنامه‌هاي او در ارتباط بوديم و به قراردادي كه با آتلتيكومادريد دارد احترام مي‌گذاريم. نمي‌دانم كه آردا مي‌تواند تا 10 روز آينده براي امضاي قراردادش صبر كند يا نه. اميدوارم كه اين اتفاق رخ دهد تا بتوانيم به شكل رسمي با او قرارداد امضا كنيم و مبلغ خريد او را نيز به كمتر از 35 ميليون يورو برسانيم.

 

ميهايلوويچ در اولين نشست خبري‌اش با ميلان چه گفت؟

ميلان در فصل جابه‌جايي تابستاني تغييرات زيادي به خود ديده است. نخستين تغيير اين تيم در نيمكت ذخيره‌ها بود، جايي كه سران اين باشگاه ايتاليايي به همكاري خود با فيليپو اينزاگي جوان پايان دادند و سينيشا ميهايلوويچ را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب كردند. اين درحالي بود كه اين مربي يوگسلاو قبلا در اينتر بازي مي‌كرد و به صراحت تاكيد كرده بود كه هدايت ميلان را برعهده نخواهد گرفت. ميهايلوويچ در نشست خبري رسما به هواداران ميلان معرفي شد. او در اين نشست گفت: ميلان تيمي باسابقه در فوتبال اروپا است و افتخارات زيادي به دست آورده است. قبل از هر چيز مي‌خواهم از آقاي برلوسكوني، رييس باشگاه ميلان كه به من اعتماد كردند، تشكر كنم. بايد اعتراف كنم كه انتخاب به عنوان سرمربي ميلان افتخار بزرگي در زندگي ورزشي من به شمار مي‌آيد. آنچه باعث افتخار بيشتر من شده است، اين است كه من بازيكن تيم اينتر بوده‌ام و برايم بسيار خوشحال كننده است كه تيم رقيب به من اعتماد كرده است. با سه بازيكن بزرگ قرارداد امضا كرده‌ايم و تا الان عملكرد خوبي در فصل جابه‌جايي تابستاني داشته‌ايم. پروسه‌اي كه ميلان براي بهتر شدن در پيش گرفته است بزرگ‌تر از هر پروسه ديگري در ايتاليا است. ما انگيزه بسيار بالايي داريم و اطمينان دارم كه ميلان به روزهاي اوج خود برخواهد گشت. مي‌تواند اين تيم را به روزهاي اوج خود برگرداند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون