• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3285 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير

مديرمسوول محترم روزنامه اعتماد

برادر ارجمند جناب آقاي الياس حضرتي

 

با سلام ضمن آرزوي توفيق و قبولي طاعات جنابعالي، در پي درج مطلبي با عنوان گزارش اعتماد از عملكرد مالي سازمان ليگ در شماره 3284 آن نشريه در مورخ 13/4/94،‌موارد ذيل جهت چاپ در آن روزنامه اعلام و ارسال مي‌گردد.

همان‌گونه كه جامعه بزرگ ورزش كشور و فوتبال استحضار دارند برابر آيين‌نامه رابطه باشگاه‌ها با ليگ و اساسنامه سازمان ليگ، مديران محترم باشگاه‌ها مي‌توانند در خصوص عملكرد مجموعه سازمان ليگ و هر سوال ديگري كه در خصوص ليگ داشته باشند مطرح و اين سازمان نيز وفق مقررات موظف به پاسخگويي در مهلت مقرر به باشگاه‌ها مي‌باشد. در مورد عملكرد مالي فصل 94-93 و ماقبل آن نيز مسوولان مالي و مديران باشگاه‌ها هر سوالي داشته باشند مطرح كرده و با ملاحظه دفاتر مالي و اسناد و مستندات، جوابيه آن را دريافت نموده‌اند ضمن اينكه در ادامه هر سوالي نيز مطرح شود سازمان ليگ خود را موظف به ارايه جوابيه با شفافيت كامل دانسته، جوابيه آن با شفافيت كامل دانسته و آن را از اهم سياست‌هاي كاري و برنامه عملي خود لحاظ نموده است. دخل و خرج واقعي سياست‌هاي اقتصادي سازمان ليگ و شفافيت در برنامه و ارايه گزارش عملكرد مالي جزو برنامه و وظايف اصلي و وجه بارز اين مجموعه بوده و خواهد بود، لذا مزيد اطلاع اعلام مي‌گردد:

1- شركت طرف قرارداد تبليغات محيطي سازمان ليگ تاكنون بخش‌هايي از قرارداد خود را پرداخت و اعتراضاتي را نسبت به عدم پخش بخشي از مسابقات داشته كه اين موضوع در هيات رييسه سازمان ليگ مطرح است كه پس از بررسي و تعيين وضعيت، مبالغ بعدي وصول و بر مبناي آيين‌نامه به باشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

2- همان‌گونه كه به درستي نيز اشاره شده است سازمان ليگ مسوول تامين هزينه‌هاي باشگاه‌ها نمي‌باشد و ما به عنوان متولي در امر قرارداد حق پخش و تبليغات محيطي به نمايندگي از سوي باشگاه‌ها در كنار آنها پيگير حق و حقوق فوتبال در ليگ حرفه‌اي بوده و عليرغم ركود موجود اقتصادي با تدابير ويژه و رايزني‌هاي مختلف نسبت به استيفاي حقوق باشگاه‌ها، اقدامات موثري را انجام داده و تا حصول نتيجه نيز به طور ويژه و خاصي پيگيري خواهد كرد كه ارتقاء سهم تبليغات محيطي از اساسي‌ترين آنها بوده است و درآمد وصول شده از بابت تبليغات محيطي به حساب باشگاه‌ها منظور و در دفاتر مربوطه ثبت شده است و صورت وضعيت مالي هر باشگاه از محل دريافتي تبليغات محيطي مربوط مشخص مي‌باشد و همه باشگاه‌ها مي‌توانند در صورت عدم مراجعه تاكنون توسط مسوولان مالي خود به امور مالي سازمان ليگ مراجعه نمايند.

3-‌ در خصوص موضوع حق پخش تلويزيوني تاكنون سه جلسه با مديران محترم باشگاه‌ها برگزار گرديده و چندين جلسه هيات‌رييسه سازمان ليگ و هيات‌رييسه فدراسيون فوتبال و چندين جلسه با حضور مسوولان عالي وزارت ورزش برگزار شده كه نهايتا تصميم به عدم پخش مسابقات گرديد. كه در پي آن با دعوت شوراي امنيت و دستور آن مرجع مسابقات دوباره پخش گرديد ولي وجه قرارداد منعقده امضاء شده توسط معاونت محترم صدا و سيما پرداخت نشد و اين امر در حال پيگيري مي‌باشد. بديهي است فرآيند مساله حق پخش مصوبه شوراي امنيت، امري نيست كه سازمان ليگ به تنهايي بتواند آن را حل كند.

4-‌ در جلسه‌اي به ميزباني باشگاه سايپا كه با حضور برخي از باشگاه‌ها برگزار شد مسوولان سازمان ليگ نيز حضور داشته‌اند و در اواخر جلسه و پس از حضور رياست محترم فدراسيون به جهت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) كه با حضور ورزشكاران برگزار مي‌گرديد جلسه را ترك و در جلسه مذكور شركت نموده‌اند و هيچ بحث بيماري و فشار باشگاه‌ها صحت ندارد.مجددا يادآوري مي‌شود سازمان ليگ خود را موظف مي‌داند هرگونه ابهام موارد مختلف مديران محترم باشگاه‌ها را بررسي و آمادگي دارد به طور شفاف پاسخگوي آن باشد. مسوولان ذي‌ربط باشگاه‌ها مي‌توانند به سازمان ليگ مراجعه و سوالات خود را مطرح و اين سازمان نيز خود را ملزم مي‌داند به ابهامات آنان جوابگو و توضيحات لازم را به طور شفاف ارائه نمايد.

حجت‌اله بهمني، مدير روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ليگ فوتبال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون