• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5513 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۳۱ خرداد

ويژه

پويش وليمه مهرباني همراه اول با شماره‌گيري ۹۹۹۸

همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پويش وليمه مهرباني با هدف حمايت از نيازمندان خبر داد. 
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول همزمان با موسم حج ابراهيمي، پويش گوش دادن به سوره «حج» را با هدف فراهم كردن فرصت شكرگزاري جمعي باري‌تعالي و همچنين تكريم خانواده‌هاي نيازمند آغاز كرد. 
تمامي مشتركان همراه اول مي‌توانند براي مشاركت در اين پويش با شماره «۹۹۹۸» به صورت رايگان تماس گرفته و ضمن سهيم شدن در ثواب گوش دادن به سوره حج، نام نيكي از خود در ياري نيازمندان برجاي گذارند. 
اپراتور اول تلفن همراه كشور تصميم دارد در ازاي مجموع دقايق تماس گرفته شده با سامانه ۹۹۹۸ و در راستاي مسووليت اجتماعي خود، در روز عيد قربان تعدادي از نيازمندان را بر سر سفره «وليمه مهرباني» مهمان كند. سوره حج آخرين سوره جزء ۱۷ است كه در آن كليات فروع دين از قبيل نماز و حج بيان شده است. در فضيلت تلاوت سوره حج، پيامبر اكرم اسلام فرمودند: «هر كس سوره حج را بخواند، به تعداد كساني‌ كه در گذشته و آينده حج عمره به‌جا آورده يا خواهند آورد، به او پاداش حج و عمره داده خواهد شد.»

سرعت دانلود يك گيگابيت در يك روز گرم بهاري! 

در گرماي طاقت‌فرساي اين روزها و محدوديت‌هاي حاكم بر فضاي ارتباطي، نسيم دلچسب G5 واقعي در حوالي ونك به تن مي‌خورد. اگر گوشي با قابليت پشتيباني از G5 داريد، يا سري به حوالي ونك بزنيد يا آماده باشيد كه احتمالا همين روزها نسيم G5 در محله شما هم بوزد. در حالي كه به‌صورت اتفاقي شاهد دانلود نوري يكي از فيلم‌هاي سينمايي در حوالي ونك بوديم، اين تست سرعت را با گوشي شيائومي 11T كه سيمكارت همراه اول در آن بود، گرفتيم. در كمال ناباوري سرعت دانلود از «يك گيگابيت» گذشت!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون