• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3294 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير

حمايت‌ها و قدرداني‌هاي «هسته‌اي» مراجع از دولت

حمايت‌ها و قدرداني‌هاي «هسته‌اي» مراجع از دولت

رييس دفتر رييس‌جمهور براي ديدار با مراجع به قم رفت

 

گروه سياسي| اين دولت در هر شرايطي كه باشد يك برنامه هميشگي دارد. برنامه‌اي به نام ارتباط مداوم با مراجع تقليد. درست يك روز پس از آنكه توافق هسته‌اي اعلام شد رييس دفتر رييس‌جمهور عازم قم شد. سفري كه هم با استقبال مراجع مواجه شد و هم دولت گزارشي از روند توافق به آنها داد تا رابطه گرم دولت و مراجع حفظ شود. حضرات آيات عظام وحيد خراساني، صافي گلپايگاني و موسوي اردبيلي از جمله مراجعي بودند كه محمد نهاونديان روز گذشته با آنها ديدار و گفت‌وگو كرد. هم سلام حسن روحاني يك روز پس از توافق هسته‌اي ايران با 6 كشور دنيا را به آنان ابلاغ كرد و هم توصيه‌ها و حمايت‌هاي آنان را با خود به تهران آورد.

به زانو درآوردن قدرت‌هاي بزرگ در مذاكرات هسته‌اي اقدامي
بزرگ و ارزشمند است

حضرت آيت‌الله العظمي وحيد خراساني به زانو درآوردن قدرت‌هاي بزرگ در مذاكرات هسته‌اي را اقدامي بزرگ و ارزشمند دانستند. اين مرجع عاليقدر تشيع صبح چهارشنبه در ديدار رييس دفتر رييس‌جمهور با ايشان افزودند: نيت دولت خدمت به مردم است و در فرصت جديدي كه بعد از توافق هسته‌اي ايجاد شده، مسير خدمت بايد با درايت ادامه يابد. ايشان تلاش تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي را متعهدانه و هنرمندانه عنوان و تاكيد كردند كه هيچگاه دعا براي موفقيت رييس‌جمهور و دولت را فراموش نمي‌كنند. محمد نهاونديان نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام رييس‌جمهوري خدمت ايشان گفت: دولت بهره‌گيري از دعاي خير و ارشاد مراجع عظام تقليد را از اركان موفقيت خود مي‌داند. رييس دفتر رييس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست‌جمهوري ضمن ارايه گزارشي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت، اين مرجع عاليقدر را در جريان مهم‌ترين محورها، جزييات و دستاوردهاي توافق هسته‌اي ميان جمهوري اسلامي و گروه كشورهاي 1+5 قرار داد.

اين توافق مدبرانه، موجب عزت كشور و خوشحالي مردم شد

حضرت آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني در ديدار رييس دفتر رييس‌جمهور با ايشان گفتند: در خصوص توافق مدبرانه هسته‌اي كه موجب عزت كشور و خوشحالي مردم شد به رييس‌جمهور تبريك مي‌گويم. اين مرجع عاليقدر تشيع، دستيابي به اين توفيق و برتري بر ابرقدرت‌ها در موضوع هسته‌اي را عنايت ‌الهي دانسته و افزودند: عزت اسلام عزيز به عقل و تدبير در اداره امور وابسته است و من براي موفقيت مسوولان دعا مي‌كنم. ايشان شكر اين فرصت بزرگ را توجه شايسته به مباني ديني دانستند و بر رسيدگي بيشتر به وضعيت اقتصادي جامعه تاكيد كردند. محمد نهاونديان نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام رييس‌جمهوري خدمت ايشان گفت: دولت بهره‌گيري از دعاي خير و ارشاد مراجع عظام تقليد را از اركان موفقيت خود مي‌داند. رييس دفتر رييس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست‌جمهوري ضمن ارايه گزارشي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت، اين مرجع عاليقدر را در جريان مهم‌ترين محورها، جزييات و دستاوردهاي توافق هسته‌اي ميان جمهوري اسلامي و گروه كشورهاي 1+5 قرار داد.

انسجام و توانمندي اين دولت كم‌سابقه است

حضرت آيت‌الله العظمي موسوي اردبيلي ضمن تبريك «موفقيت بزرگ كشور در مذاكرات هسته‌اي» گفتند: اين موفقيت نتيجه عنايت خداوند و تلاش دسته جمعي است. اين مرجع عاليقدر تشيع پيش از ظهر چهارشنبه در ديدار رييس دفتر رييس‌جمهور با ايشان افزودند: اين موفقيت موجب سربلندي نظام و خوشحالي مردم شد. ايشان با تاكيد بر توجه بيشتر به مسائل زيست محيطي و مديريت منابع خدادادي يادآور شدند: كمتر دولتي را به انسجام و توانمندي اين دولت شاهد بوده‌ايم. محمد نهاونديان نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام رييس‌جمهوري خدمت ايشان گفت: دولت بهره‌گيري از دعاي خير و ارشاد مراجع عظام تقليد را از اركان موفقيت خود مي‌داند. رييس دفتر رييس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست‌جمهوري ضمن ارايه گزارشي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت، به ويژه در مسائل زيست محيطي و مديريت منابع آبي؛ اين مرجع عاليقدر را در جريان مهم‌ترين محورها، جزييات و دستاوردهاي توافق هسته‌اي ميان جمهوري اسلامي و گروه كشورهاي 1+5 قرار داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها