• ۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5662 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۵ دي

«اعتماد آنلاين» گزارش مي‌دهد

كريستيانو رونالدو طرف هواداران ايستاد

مخالفت فوق ستاره با پروژه جديد باشگاه مورد علاقه‌اش!

كريستيانو   رونالدو سوپر ليگ اروپا را با وجود حمايت از سوي رئال مادريد از طريق يك حركت مخفيانه رد كرد.
فوتبال يكي از بزرگ‌ترين پرتوهاي اميد جامعه بوده است كه همه افراد و فرهنگ‌هاي مختلف جهان را متحد مي‌كند. با در نظر گرفتن اين موضوع، يكي از بزرگ‌ترين چهره‌هاي اين ورزش، كريستيانو رونالدو، به‌طور غيرمستقيم سوپرليگ اروپا را كه به تازگي دوباره سر زبان‌ها افتاده است، رد كرد. به گزارش اعتمادآنلاين، رونالدو در برابر سوپرليگ اروپا با هواداران همبستگي كرد. اخيرا يك باشگاه فوتبال كوچك به نام Fans United FC ويديويي احساسي منتشر كرده است تا نشان بدهد كه سوپرليگ چگونه مي‌تواند بر آنها تاثير بگذارد. رونالدو ضمن تماشاي اين ويديو، با يك لايك كردن نشان داد طرف كساني است كه مخالف سوپرليگ هستند. او نشان داد كه طرفدار باشگاه‌هاي كمتر معروف است. 
سوپرليگ ايده‌اي از سال 2021 است كه هدف آن ايجاد يك ليگ مستقل از يوفا با دسترسي تنها 
64 تيم مطرح است. با اين حال، ليگ توسط بسياري از هواداران، از جمله هواداران باشگاه‌هايي كه قرار بود در سوپرليگ حاضر شوند رد شده است.
ويديوي اينستاگرامي پيامي قدرتمند را در سراسر دنياي فوتبال ارسال مي‌كند. Fans United FC از دسته سوم فوتبال مونته‌نگرو با ادعاي اينكه حتي صاحب زمين بازي نيست، گفت كه سوپرليگ هرگز نمي‌تواند اجازه دهد روياهاي باشگاه‌هاي نوظهور محقق شود. اين باشگاه چشم‌اندازي از بازي در ليگ قهرمانان اروپا دارد و معتقد است اگر سيستم فوتبال به همين شكل باقي بماند، مي‌تواند آن را محقق كند.
رونالدو بهترين گلزن تاريخ رئال مادريد و يكي از بهترين بازيكنان رئال مادريد است. اين باشگاه به همراه رييس آن فلورنتينو پرز يكي از اصلي‌ترين نهادهايي است كه سوپرليگ را پيش مي‌برد. اما رونالدو با ظرافت و بدون سروصدا اين ايده را رد كرده است. اين پست كمتر از 1500 لايك دارد، اما لايك رونالدو نشان داده چقدر مي‌تواند تاثيرگذار باشد.
كاپيتان پرتغالي بيش از 614 ميليون دنبال‌كننده در اينستاگرام دارد. او داراي بيشترين فالوور و تاثيرگذار‌ترين فرد در اين سكو است. نفوذ او در فوتبال جهان حد و مرزي ندارد و اين حركت قطعا تشويقي براي باشگاه‌هاي مشتاق است. كاپيتان پرتغالي در اينستاگرام بسيار فعال است. ستاره النصر جديدترين تصاوير و به‌روز‌رساني‌هاي زندگي خود را از طريق اين پلتفرم منتشر مي‌كند. با كمال تعجب، اين مرد 38 ساله با لايك و كامنت در پست‌هاي ديگران نيز شركت مي‌كند. نظرات اخير اين بازيكن در مورد يك بازيكن سابق باشگاه در فضاي مجازي منتشر شد، اما اين ژست رونالدو چيزهاي زيادي در مورد موضع او در مورد اين ورزش مي‌گويد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون