• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۸ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5767 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد

واکنش رونالدو به پیروزی اوسیک بر فیوری در ریاض

«فقط در ریاض»؛  کریستیانو رونالدو عکس‌هایی از پیروزی الکساندر اوسیک در بوکس سنگین‌وزن مقابل تایسون فیوری را منتشر کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که ستاره النصر ویديویی از پیش‌بینی خود را قبل از مسابقه ضبط کرده بود نیز به اشتراک گذاشت. 
به گزارش اعتمادآنلاین، کریستیانو رونالدو برای مسابقه قهرمانی بوکس بزرگ سنگین‌وزن شنبه شب تایسون فیوری مقابل الکساندر اوسیک کنار رینگ بود و ستاره النصر تصاویری را از این مسابقه در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.
ستاره النصر پیش از بازی ویديویی از پیش‌بینی خود را ضبط کرد و البته در آن ذکر کرد که به انتخاب طرف خاصی تمایل ندارد. این اتفاق چند روز پس از اینکه دعوای شدیدی بین هواداران این دو بوکسور شکل گرفته بود، رخ داد. کریستیانو رونالدو، ستاره تیم النصر، شنبه شب برای نبرد قهرمانی سنگین‌وزن بوکس جهان بین تایسون فیوری و الکساندر اوسیک در ریاض، در کنار رینگ نشست. مرد سابق منچستریونایتد که در کنار آنتونی جاشوا، قهرمان اسبق سنگین‌وزن جهان نشسته بود، به نظر می‌رسید که با انتشار مجموعه‌ای از عکس‌های این شب در شبکه‌های اجتماعی از حضور خود لذت می‌برد. همچنین در شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ورود این بازیکن 39 ساله به محل مسابقه دیده شد که در آن از او پرسیده شد که چه کسی برنده خواهد شد. وی با بیان اینکه من از مجموعه بوکس حمایت می‌کنم، گفت: نمی‌دانم.
رونالدو و جمعیت حاضر در Kingdom Arena با یک مبارزه حماسی روبه‌رو شدند که 12 راند کامل به طول انجامید. اوسیک با یک پیروزی قطعی به اولین قهرمان سنگین‌وزن چهار کمربند در تاریخ این ورزش تبدیل شد. رونالدو بعد از این به تمرینات خود بازگشت. تیم النصر که روز پنجشنبه میزبان الریان است، آخرین بازی فصل خود را برگزار می‌کند. درحالی که مشخص شده تیم رونالدو هر اتفاقی که در دو بازی آخرشان بیفتد در لیگ برتر عربستان در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این بازیکن 39 ساله که در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد، بدون شک می‌خواهد فصل را با فرم خوبی پیش از یورو همراه با تیم ملی پرتغال به پایان برساند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون