• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5776 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۲ خرداد

روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي نياز به ساختار قدرتمند دارند

هوشنگ اولي‌زاده مديرروابط شركت گاز استان كردستان در مراسمي كه به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي با حضور زارعي كوشا استاندار، مهدي رمضاني معاون سياسي- امنيتي و رشيدي‌پور معاون منابع انساني استانداري كردستان در محل سالن همايش‌هاي استانداري در روز شنبه مورخ 29 ارديبهشت ماه برگزار شد روابط عمومي‌ها را ويترين هر سازمان برشمرد و آن را نشان‌دهنده ميزان رشد و بالندگي آن سازمان دانست.
 اولي‌زاده افزود: در جهان امروزي داشتن داشتن مهارت و دانش و ارتباط عمومي بالا با ساير افراد نقش بسيار مهم و ويژه‌اي در توسعه موقعيت‌هاي خاص و پيشرفت سازمان‌ها دارد و روابط عمومي به معناي مديريت روابط و انتقال اطلاعات ميان افراد و يا سازمان‌هاي مختلف است، به‌طور كلي روابط عمومي مجموعه‌اي از تلاش‌هاي فرد و يا سازماني است، كه مي‌خواهد ارتباطي موثر با ديگران برقرار نمايد. 
مدير روابط عمومي شركت گاز استان كردستان هم در ادامه سخنان خود، با انتقاد از نحوه اهميت دادن به روابط عمومي‌ها در دستگاه‌هاي اجرايي استان گفت: روابط عمومي‌ها ويترين سازمان‌ها هستند و مسوولان بايد شرايط مصداق عيني اين تعريف را فراهم كنند. 
وي منابع موجود و در اختيار روابط عمومي‌ها را بسيار اندك ذكر كرد و افزود: انجام مسووليت‌هاي اجتماعي دستگاه‌هاي اجرايي و ايجاد اعتماد در سازمان‌ها نياز به روابط عمومي قوي و ساختارمند دارد.
اولي‌زاده عنوان كرد: روابط عمومي به 3 دسته تقسيم مي‌شوند: 1- روابط عمومي‌هاي توجيه‌گر كه فقط جنبه تبليغي دارند و دستاوردهاي سازمان خود را منعكس مي‌كنند. 2- روابط عمومي‌ها تبين‌گر كه تدوين‌گر يك مديريت ارتباطي است كه در بيان اطلاعات همسوبا مديريت پيش مي‌رود. 3- روابط عمومي تحليل‌گر كه با توجه به فلسفه وجودي سازمان اهداف اصلي و فرعي حركت مي‌كند و داراي برنامه‌هاي ادواري، منظم روزانه، هفتگي، ماهيانه، فصلي و سالانه است . 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون