• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5790 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

رسيدگي كميته اخلاق به افشاگري «اعتماد» در مورد تيم ملي زنان

سرمربي، دستياران و چند نفر ديگر احضار شدند

به گزارش «اعتماد آنلاين»، حدود يك هفته قبل بود كه با بررسي پرونده‌اي مربوط به تيم ملي فوتبال زنان، دست به افشاگري در خصوص موارد مهمي از جمله دخالت سرمربي تيم ملي براي جذب اسپانسر براي يك باشگاه خاص زديم. همچنين در ادامه همان گزارش در خصوص تخلف محرز اعظم غلامي، مدير تيم ملي زنان كه برخلاف مصوبه فدراسيون به‌طور همزمان هم در تيم ملي زنان و هم در باشگاه ملوان فعاليت مي‌كرد، پرداختيم. گزارشي كه سر و صداي زيادي به پا كرد و طي بيش از يك هفته از سوي هيچ‌كدام از اشخاص حقيقي كه در آن گزارش نام برده شد، تكذيب نشد. همچنين فدراسيون فوتبال هم هيچ‌گونه واكنشي در خصوص نفي اين گزارش نداشت تا مشخص شود اطلاعاتي كه از سوي منابع آگاه به خبرنگار روزنامه اعتماد رسيده، موثق است.
در بخش مهمي از اين گزارش، در خصوص خروج بازيكنان و اعضاي تيم ملي زنان از اردو براي حضور يافتن در يك رستوران نوشته شده بود؛ يكي از بازيكنان تيم ملي در همين خصوص گفته بود: دو شب قبل از بازي با بلاروس ما را به يك رستوران بردند و تا يك شب آنجا نگه داشتند. يك آقايي همراه ما بود كه به هر كدام از ما نفري دو كارت هديه دو ميليون توماني اهدا كرد. اين آقا درمورد تمام بازيكنان شروع به صحبت كرد و از برخي بازيكنان به طرز عجيبي تعريف مي‌كرد و هنگام صحبت كردن از كنار بازيكنان ديگر به راحتي عبور مي‌كرد. اين موضوع براي همه ما علامت سوال شده بود كه اين آقا چه كسي است و چطور فقط درمورد برخي بازيكنان با آب و تاب صحبت مي‌كند تا اينكه آخر ضيافت شام متوجه شديم ايشان قرار است در فصل بعد اسپانسر يكي از تيم‌هاي ليگ برتري باشد و به همين دليل الان هم فقط از بازيكنان آن تيم يا آن دسته بازيكناني كه مي‌خواهند جذب كنند، تعريف و تمجيد مي‌كند. ضمن اينكه اصلا درست نبود دو شب قبل از مسابقه و درحالي كه خروج از اردو ممنوع است؛ كادرفني تيم ملي ما را به يك رستوران مي‌برند تا اسباب لابي آنها براي يك تيم خاص شويم!
اما در جديدترين اطلاعات به دست آمده در خصوص پرونده مذكور، منابع آگاه خبر داده‌اند كه تمامي افراد متخلف از جمله كادرفني تيم ملي شامل سرمربي و دستياران ايشان به كميته اخلاق احضار شدند و اين پرونده به‌طور جدي درحال پيگيري است. حال بايد ديد اين پرونده جزو معدود مواردي خواهد شد كه فدراسيون فوتبال با نگاه برابر، قصد پيگيري آن را دارد و با متخلفان برخورد خواهد كرد يا با چند جلسه صوري، پرونده مذكور مختومه خواهد شد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون