• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5790 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مطرح شد

دیدگاه عجیب مربی سرشناس ایتالیایی درباره نمایش تیم ملی کشورش در یورو

ما آمادگی رقابت نداریم، دلتنگ پیرلو هستیم!

مربی ایتالیایی که در کادرفنی تیم ملی آذربایجان مشغول به فعالیت است در مورد شرایط تیم ملی کشورش در یورو با« اعتمادآنلاین» گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد. مارکو رگینی، مربی ایتالیایی در مورد شرایط تیم ملی ایتالیا در یورو 2024 دیدگاهی ناامیدانه دارد.  به گزارش «اعتمادآنلاین»، مسابقات یورو 2024 از روز جمعه آغاز شد و شنبه شب تیم ملی ایتالیا مقابل آلبانی به میدان رفت که درنهایت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. نمایش شاگردان اسپالتی اما نگرانی‌هایی در مورد کیفیت تیمی که او را آماده مسابقات کرده است، به وجود آورد. 
مارکو رگینی، مربی ایتالیایی در این خصوص به خبرنگار« اعتمادآنلاین» گفت: ایتالیا تیمی است که در این لحظه آمادگی رقابت برای پیروزی نهایی را ندارد. 
رگینی در توضیح صحبت خود با اشاره به تغییر نسل آتزوری اظهار داشت: این یک دوره گذار برای تیم ملی ایتالیا و فوتبالیست‌های ایتالیایی به حساب می‌آید. برای داشتن یک تیم که بتواند قهرمان اروپا شود هنوز به 6 تا 8 سال زمان نیاز داریم. 
این مربی که هم‌اکنون به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی فوتبال کشور تاجیکستان فعالیت می‌کند در پاسخ به این سوال که ایتالیا چه مشکلاتی در اسکواد خود دارد، گفت: ما یک هافبک بازیساز کم داریم و مهم‌تر از همه بازیکنان خوبی در خط حمله خود نداریم.
این مربی ایتالیایی در پایان گفت: دلتنگ بازیکنانی همچون پیرلو، کاناوارو، مالدینی و لوکاتونی هستیم. 
تیم ملی ایتالیا که در گروه دوم مسابقات با اسپانیا، کرواسی و آلبانی همگروه است در بازی دوم خود روز چهارشنبه به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون