• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۰ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5797 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۷ تير

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد

فاش شد: تلاش منچستر برای فروش حق نام اولدترافورد!/ یونایتد تاریخش را به حراج گذاشت

گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد در حال بررسی فروش حق نام اولدترافورد برای اولین‌بار است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این درحالی است که 114 سال است که به این عنوان شناخته شده است. همچنین گفته شده منچستریونایتد در حال بررسی ساخت استادیوم جدید است.

طبق گزارش The Athletic، مالک سهام اقلیت یونایتد، سر جیم رتکلیف، به دنبال افزایش درآمد برای تامین مالی یک پروژه بالقوه چند میلیارد پوندی است. مالک یونایتد در حال سبک سنگین کردن افزایش قیمت بلیت است. این گزارش می‌افزاید که باشگاه در تلاش برای کاهش بدهی خود که در حال حاضر 653.3 میلیون پوند (826.8 میلیون دلار) است، با نفراتی همچون بانک امریکا مذاکره کرده است. اگرچه گفته می‌شود که این مبلغ شامل بدهی‌ها در هزینه‌های نقل و انتقالات نمی‌شود.

زمین قدیمی معروف یونایتد 114 سال است که اولدترافورد نامیده می‌شود، اما تغییر نام آن می‌تواند یک موضوع بحث‌برانگیز برای هواداران باشد. با این حال، اخیرا، آرسنال و منچسترسیتی قراردادهای پرسود حقوق نامگذاری استادیوم مانند امارات و اتحاد را امضا کرده‌اند. این امر سالانه ده‌ها میلیون پوند برای هر دو تیم به ارمغان می‌آورد، به خصوص که خطوط هوایی نه تنها حق نام استادیوم را به دست آورده‌اند، بلکه حمایت مالی جلوی پیراهن را نیز به دست آورده‌اند. تغییر نام ورزشگاه می‌تواند برای جیب هواداران بهتر از افزایش قیمت بلیت باشد.

رتکلیف قبلا در مورد بهینه‌سازی درآمد از استادیوم‌ها صحبت کرده بود و مالک INEOS تخمین می‌زند که بازسازی اولدترافورد جایی که ظرفیت به 80000 تا 90000 نفر افزایش می‌یابد ممکن است حدود يك میلیارد پوند (1.26 میلیارد دلار) هزینه داشته باشد. یک استادیوم تازه‌ساز ممکن است دو برابر هزینه داشته باشد، اما کمتر امکان‌پذیر است.

بازیکنان یونایتد قرار است برای پیش‌فصل در 8 جولای بازگردند. قیمت بلیت‌های فصل طبق روال سال‌های گذشته برای فصل 25-2024، 5درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون