• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۵ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5836 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۵ مرداد

اقدام فوري رپر معروف براي نجات يك باشگاه

تلاقي در يك و ونيز در فوتبال!

حضور دريك رپر معروف به عنوان سرمايه‌گذار در باشگاه Venezia كه در سري‌آ بازي مي‌كند تاييد شد.  دريك، فوق ستاره رپ، حالا به عنوان يكي از سرمايه‌گذارهاي اين باشگاه شناخته مي‌شود. برند او به عنوان زيرمجموعه نايك با نام NOCTA اسپانسر رسمي كيت باشگاه خواهد شد.

به اين ترتيب دريك در باشگاه سري‌آ سهامدار مي‌شود. اين به نجات ونزيا از ورشكستگي كمك مي‌كند.

دريك جديدترين سوپراستاري است كه در يك باشگاه فوتبال سهم گرفته است. اين خواننده رپ كانادايي از طريق گروه APEX در Venezia سرمايه‌گذاري كرده است، در اقدامي كه طبق گفته ESPN به اين شكل خواهد بود كه برند زيرمجموعه نايك NOCTA جايگزين كاپا به عنوان حامي كيت باشگاه مي‌شود.

اپكس در بيانيه‌اي در اينستاگرام گفت: «دريك به عنوان يك نماد جهاني به گروه سرمايه‌گذاران Venezia در كنار APEX ملحق شده است تا باشگاه  را قبل از شروع فصل سري A تامين مالي كند. برند زيرمجموعه نايك NOCTA اسپانسر رسمي كيت تيم مي‌شود كه گامي بزرگ به سوي ادغام فرهنگ و ورزش در اين اين تيم است.»

طبق گزارش GQ Italia، دريك موفق شده است 40 ميليون دلار (36 ميليون يورو) براي سرمايه‌گذاري در ونزيا جمع‌آوري كند و به نجات باشگاه از ورشكستگي كمك كند. ونزيا نيز با بازگشت به ليگ برتر ايتاليا تقويت شده است. اين باشگاه در مرحله پلي‌آف كرمونز را شكست داد تا در فصل 2025-2024 به سري آ بازگردد.

مت بابل، سخنگوي دريك، گفت: «ما از شراكت با Venezia، تيمي كه مظهر تاريخ غني و فرهنگ پر جنب و جوش ونيز است، هيجان زده هستيم. اين نقطه تلاقي كامل ورزش و فرهنگ است و ما مشتاقانه منتظر مشاركت هستيم.»

مدير برند Venezia Fabrizia Monteleone افزود: «يكي از اهداف Venezia استفاده از محبوبيت جهاني فوتبال براي جلب‌توجه بين المللي به يكي از مهم‌ترين شهرهاي جهان از نظر فرهنگي است. Venezia به عنوان سفير شهر ونيز و همين طور رابطه باشگاه با NOCTA ماموريت گسترده‌ براي بزرگداشت ميراث فرهنگي شهر را تقويت مي‌كنند.»
ونزيا قرار است روز يكشنبه فصل جديد سري‌آ اولين بازي خود را خارج از خانه مقابل لاتزيو آغاز كند. مجموعه كاملي از كيت‌هاي جديد براي كمپين 25-2024در ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون