• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۳ اسفند
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 5995 -
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۲ اسفند

ويژه

همراه اول در مسير تحول؛ رسالت برند جديد چيست؟

همراه اول در شامگاه دوشنبه، ششم اسفند ۱۴۰۳، طي مراسمي در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران از برند جديد خود رونمايي كرد. هويت بصري تازه اين اپراتور با طراحي ساده، مينيمال و آينده‌نگر، بازتابي از چشم‌انداز نوين آن است.  در اين مراسم كه با حضور گسترده مديران بخش خصوصي و فعالان اكوسيستم ديجيتال برگزار شد، مشاور ريبرندينگ همراه اول با مرور تاريخچه سي‌ساله اين اپراتور، فرآيند تغيير برند را تشريح كرد. وي توضيح داد كه اين تغييرات، نتيجه پژوهشي جامع، شامل نظرسنجي از كاربران، تحليل روندهاي جهاني و بررسي جايگاه برند بوده است. 
هدف همراه اول از اين تحول، تقويت جايگاه خود به عنوان اپراتوري پيشرو در حوزه‌هاي ديجيتال و فناوري‌هاي نوين است. بازسازي برند، مقدمه‌اي براي معرفي رسمي اين شركت به عنوان رهبر ارتباطات آينده و ايجاد تجربه‌اي فراگير (Immersive) براي كاربران محسوب مي‌شود. 
همراه اول همواره به عنوان برندي معتبر، پيشرو، هوشمند و در دسترس شناخته شده است. اكنون با بازآفريني برند، در پي نمايش تصويري مقتدر، به‌روز و پرشور است؛ تصويري كه نه‌تنها دارايي‌هاي پيشين برند را حفظ مي‌كند، بلكه مطابق با انتظارات جديد، به آن شخصيت و هويت تازه‌اي مي‌بخشد. 
مشاور ريبرندينگ همراه اول در بخش ديگري از سخنان خود در اين مراسم اظهار داشت: «همراه اول در سه دهه گذشته، روياهاي فناورانه مردم ايران را به واقعيت تبديل كرده است. در دهه نخست، اتصال و ارتباطات را فراهم كرد. در دهه دوم، درهاي اينترنت و اطلاعات جهاني را گشود. در دهه سوم، اكوسيستم ديجيتال ايران را تقويت كرد و اكنون در آغاز دهه چهارم، وارد دنياي فراگير (Immersive) خواهد شد.» تحولات صورت‌گرفته در برند همراه اول، بر پايه حفظ شعار هميشگي اين اپراتور يعني « هيچ‌كس تنها نيست » شكل گرفته است. اين تغيير، نه‌تنها هويت بصري جسورانه‌تري را به نمايش مي‌گذارد، بلكه با كاهش نگراني كاربران در مواجهه با دنياي آينده، اين پيام را منتقل مي‌كند كه همراه اول، همواره در كنار آنها خواهد بود.


تامين و توزيع روزانه 5  ميليون ليتر فرآورده‌هاي نفتي در كردستان

مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از توزيع روزانه 5 ميليون ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي در استان خبر داد كه با توجه به موقعيت جغرافيايي و شرايط توپوگرافي استان، نقش ناوگان حمل و نقل فرآورده‌هاي نفتي در تامين و توزيع سوخت مورد نياز نواحي 9گانه منطقه، به ويژه مناطق كوهستاني و سخت گذر در فصول سرد سال قابل تقدير است.  به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، جهانبخش نوكاني با اشاره به فعاليت 236 دستگاه نفتكش در ناوگان حمل‌ونقل منطقه افزود: نقش و جايگاه رانندگان نفتكش و شركت‌هاي حمل و نقل فرآورده‌هاي نفتي در تامين و توزيع اين ميزان فرآورده بسيار حايز اهميت است.  نوكاني كه در مراسم تجليل از رانندگان و شركت‌هاي حمل‌ونقل فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان سخن مي‌گفت از زحمات و تلاش‌هاي اين عزيزان در راستاي سوخت‌رساني به روستاهاي استان، مصرف‌كنندگان عمده، نيروگاه سيكل تركيبي سنندج، واحدهاي توليدي و صنعتي استان قدرداني كرد.  وي سپس به تامين سوخت نيروگاه سيكل تركيبي سنندج اشاره كرد و افزود: با توجه به شرايط موجود روزانه يك ميليون ليتر فرآورده نفتگاز توسط نفتكش‌هاي جاده‌پيما به اين نيروگاه ارسال مي‌شود. اين مقام مسوول با اشاره به ضرورت سلامت ناوگان حمل‌ونقل منطقه و تامين و توزيع ايمن مواد سوختي بر رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط رانندگان نفتكش تاكيد كرد و اظهار داشت: هم‌اكنون 236 دستگاه نفتكش در قالب 6 شركت حمل‌ونقل فرآورده‌هاي نفتي در استان فعال هستند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون