• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3123 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر

خبر كوتاه

يك كشته و 52 مفقود بر اثر غرق شدن قايق ماهيگيري در كره جنوبي

ايسنا| به دنبال غرق شدن يك قايق ماهيگيري كره جنوبي در درياي «برينگ» تاكنون يك تن قرباني و 52 تن ديگر ناپديد شده‌اند. بنابر اعلام مقامات داخلي كره جنوبي اين قايق ماهيگيري در بخش غربي درياي برينگ غرق شد كه 11خدمه آن كره‌يي و مابقي اندونزيايي، فيليپيني و روسي بوده‌اند. در اين حادثه يكي از ملوانان جان خود را از دست داد در حالي كه 52 نفر ديگر همچنان ناپديد هستند.
 همچنين هفت‌نفر ديگر از سرنشينان اين قايق نجات پيدا كردند. طبق گزارش‌ها مجموع سرنشينان اين قايق 60 نفر بوده‌اند. نيروهاي امداد و نجات در حال جست‌وجو براي يافتن ناپديدشدگان اين حادثه دريايي هستند اما وضعيت نامناسب جوي عمليات امداد و نجات را متوقف ساخته است.

كشف يك ميليون و 331 هزار  نخ سيگار در فسا

پايگاه خبري پليس| ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فارس در جريان يك عمليات موفق به كشف يك ميليون و 331 هزار و 316 نخ سيگار قاچاق شدند. سرهنگ محمد جعفر تولايي، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: ماموران اين يگان در راستاي برخورد با قاچاقچيان و كنترل خودروهاي عبوري به محور ورودي شهرستان شيراز از سمت شهرستان فسا  اعزام شدند.  ماموران با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي به يك دستگاه خودرو نيسان مظنون شدند و فرمان ايست دادند اما راننده به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كرد. وي افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر توسط ماموران متوقف و در بازرسي از آن 360 هزار نخ سيگار قاچاق كشف و راننده خودرو دستگير شد. در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد سيگارهاي كشف شده متعلق به سه نفر است كه بلافاصله منزل اين افراد در يكي از محله‌هاي شهر شيراز شناسايي شد و ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضايي به محل‌هاي مورد نظر اعزام شدند. در بازرسي از اين سه منزل نيز 971 هزار و 316 نخ سيگار قاچاق كشف و هر سه متهم دستگير شدند.

دستگيري عامل خريد و فروش سلاح در مشهد

ايرنا| يكي از اراذل و اوباش عامل خريد و فروش اسلحه و نزاع‌هاي مسلحانه در مشهد شناسايي و دستگير شد.
سردار اميري مقدم، فرماندهي انتظامي خراسان رضوي گفت: اين فرد شرور كه از عاملان خريد و فروش اسلحه غيرمجاز، زورگيري، تيراندازي، نزاع‌هاي دسته جمعي، آدم ربايي و درگيري‌هاي مسلحانه بود در مخفيگاهش واقع در كيلومتر 25 جاده مشهد - چناران شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد. از مخفيگاه اين متهم يك دستگاه خودرو، سه قبضه اسلحه، قمه و شمشير كشف شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون