• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3320 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد

سرخط خبرها

فارس| جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي به حسن روحاني، بر لزوم ادامه حمايت از جريان مقاومت در منطقه تاكيد كردند. در بخشي از اين نامه آمده است: « در حالي كه شاهد قدرت بلامنازع حزب‌الله در جنوب لبنان و فعال شدن جبهه قنيطره در سوريه و شگفتي‌سازي‌هاي مقاومت در غزه مي‌باشيم و جهان اسلام نيز با حركت شوم تكفيري‌ها در حالت جنگي و آمادگي رزمي قرار گرفتند ضروري است با توجه به تاكيدات حضرتعالي كه حمايت از جريان مقاومت در منطقه ادامه خواهد يافت و همچنين نظر رهبر معظم انقلاب اسلامي كه فرموده‌اند كرانه باختري بايد مسلح شود و تاكيد اخير معظم‌له در روز گذشته «هر كسي اسراييل را بكوبد مورد حمايت ما قرار مي‌گيرد،» اين مساله ادامه يابد.»

تسنيم| سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه امروز انديشه‌هاي رهبر انقلاب در حال حركت و ترويج هستند، گفت: توصيف و ترويج اين انديشه‌ها نسخه سعادت همه جهان است. بنده زماني كه فرمانده نيروي هوايي سپاه بودم خدمت ايشان رسيدم و پس از ارايه گزارش موشكي، ايشان چند نكته به بنده فرمودند؛ اول اينكه گفتند موشك‌هاي اتمي قدرت‌ها جزو لاينفك قدرت آنهاست چرا كه شهرها را ويران مي‌كنند همانند آن چيزي كه در ناكازاكي و هيروشيما اتفاق افتاد اما ما نياز به دقت در انهدام هدف در موشك‌ها داريم. ايشان در همان جلسه تاكيد كردند كه تصور نكنيد اينكه من مي‌گويم سلاح اتمي در دكترين ما هيچ جايگاهي ندارد يك بيان تبليغاتي و رسانه‌اي است بلكه يك حقيقت ديني و شرعي است زيرا سلاح هسته‌اي هدم نسل مي‌كند لذا به بنده تاكيد كردند كه ما نياز به دقت در اصابت موشك‌ها به هدف داريم. ايشان حتي عدالت را درباره دشمنان نيز رعايت مي‌كنند.

ايرنا| آيت‌الله هاشم هاشم‌زاده هريسي، عضو مجلس خبرگان رهبري با قدرداني از زحمات تيم هسته‌اي كشورمان در مذاكره با گروه 1+5، گفت: آثار و ثمرات مثبت و موثر توافق هسته‌اي براي جمهوري اسلامي ايران فراوان است و بايد قدردان تلاش‌هاي دولت در اين زمينه بود.

ايسنا| حجت‌الاسلام علي يونسي، دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي گفت: همه مسوولان ارشد كشوري و از جمله شخص رييس‌جمهور از تخريب نمازخانه اهل سنت در منطقه پونك تهران ناخشنود هستند. وي در ادامه افزود: برخي افراطيون شيعه و سني درصدد هستند اين خواسته‌هاي اوليه اهل سنت را سياسي جلوه دهند اما اهل سنت با هوشياري مراقب باشند خواسته‌هاي مذهبي آنها به مطالبات سياسي تبديل نشود.

خانه ملت| علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مساله هسته‌اي اظهار كرد: يكي از مسائلي كه امريكايي‌ها خصمانه عمل كردند در مورد مساله هسته‌اي بوده است، اما ملت ايران در اين خصوص هيچ تخلفي از مقررات قانوني و بين‌المللي نداشته است.

فارس| حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان، نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه دولتمردان و هيات‌رييسه به دنبال عدم بررسي برجام در خانه ملت هستند، گفت: مجلس بايد تمام مسووليت تاريخي و رواني طرح هسته‌اي را مي‌پذيرفت و اختياراتش را به شوراي عالي امنيت ملي واگذار نمي‌كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون