• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3324 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

باخوانندگان

يك مخاطب

فرهنگ‌سازي پيوسته درباره نتايج مصرف دخانيات، تاثير فوق‌العاده‌اي در ترك و عدم گرايش به مواد مخدر مضر و كشنده دارد. انتظار مي‌رود رسالت رسانه‌اي درباره اين موضوع حياتي و نجاتبخش هميشه تداوم يافته و هرگز كمرنگ نشود.

9188-0912

درباره خبر ممنوع شدن فروش مانتوهاي شيشه‌اي در مانتوفروشي‌ها مي‌خواستم بگويم كه اعلام بعضي محدوديت‌هاي پوششي به نظر منطقي نمي‌آيد. اينكه گفته مي‌شود فروش مانتوي شيشه‌اي در مانتوفروشي‌ها ممنوع است اما در فروشگاه‌هاي مجلسي مانعي ندارد باعث تعجب است.

1826-0912

كاشكي كارگرهاي تامين اجتماعي پول روي هم مي‌گذاشتند و 20 ميليون مانده طلب آقاي مرتضوي را مي‌دادند و او را حلال مي‌كردند. مرتضوي از پرونده كهريزك هم كه تبرئه شده و تنها جرمش حقوق گرفتن از بابك زنجاني بوده.

9188-0912

وقتي چادر شيشه‌اي در مواردي در معابر قابل رويت است آيا بايد باز به محل فروش توجه داشت؟

9188-0912

بعضي حوادث نشان‌دهنده واكنش‌هاي نابهنجاري است كه متاسفانه بسياري از معادلاتي كه در ذهن‌مان وجود داشته را به هم مي‌زند. اينكه فردي در تصادف با اتومبيلي ديگر، يك گالن بنزين را روي ماشين مقابل سرنشينان خالي مي‌كند و فندك را مي‌كشد يا زني كه در حالت قهر از همسرش شبانه فرزندان دوست خود را به جرم آنكه خوشبخت‌تر از او بوده‌اند خفه مي‌كند نشان‌دهنده جامعه تب‌دار ايران است. عجيب است كه ما پزشكان را ملزم به گذراندن طرح مي‌كنيم ولي جامعه را بي‌نياز از درمان‌هاي رواني يافته‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون