• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3324 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

انتقاد ثريا قاسمي از ارتباط‌هاي موبايلي

ثريا قاسمي درباره ميزان مخالفت خود با شبكه‌هاي اجتماعي و به‌طور كلي تكنولوژي‌هاي جديد مي‌گويد: من با تكنولوژي‌هاي جديد اصلا ارتباط ندارم، زيرا اين همه گستردگي را نمي‌پسندم. من موبايل را هم بيش از كاركرد برقراري تماسش دوست ندارم.

اين بازيگر معتقد است: اين تكنولوژي‌ها براي ما كه مسن هستيم به هيچ وجه قابل درك نيست. اصلا خوشايند نيست كه ارتباطات محدود به لمس صفحه‌هاي گوشي شده است؛ در صورتي كه آدم دلش مي‌خواهد وقتي با كسي حرف مي‌زند صدايش را بشنود و عكس‌العمل طرف مقابلش را ببيند.

ثريا قاسمي ادامه داد: گاه در ارتباطي كه محدود به صفحه‌هاي گوشي است، آدم اصلا نمي‌تواند بفهمد طرف مقابلش چه حسي دارد، عصباني است يا خوشحال. وي تصريح كرد: من تكنولوژي و به دنبال آن حاشيه‌هاي كاري‌ام را دوست ندارم. اصلا دوست ندارم از اين و آن خبر بگيرم و همچنين دوست ندارم ديگران از من خبر بگيرند!

او درباره نظارت بر شبكه‌هاي اجتماعي هم بيان كرد: من اصلا مخالفم آدم سرش را در خانه همسايه كند! هر كسي زندگي خصوصي خودش را دارد و خود مي‌داند چطور بايد زندگي كند. من اصلا اين دخالت‌ها و اتفاقات كه گهگاه مي‌شنوم را نمي‌فهمم. سرك كشيدن در كار مردم به هيچ‌وجه خوب نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون