• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3324 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

فرهاد كاظمي جديدترين آلترناتيو برانكو!

 

سپهر خرمي | چهار بازي يك امتياز... شايد باور كردني نباشد اما چنين عملكردي براي تيم فوتبال پرسپوليس با مربيگري برانكو است. اين تيم خوب بازي مي‌كند و پس از سال‌ها بازي مستقيم را فراموش كرده و روي زمين خلق موقعيت مي‌كند اما جوانگرايي، كم تجربگي و بي‌دقتي بازيكنان و همچنين اشتباهات داوري باعث شده تا اين تيم بدترين آغاز تاريخ فوتبالش را در ليگ برتر تجربه كند.

نتايج ضعيف پرسپوليس در آغاز ليگ پانزدهم باعث به وجود آمدن شايعات بسياري براي جايگزيني برانكو شده است. هفته گذشته از افشين قطبي به عنوان يكي از اصلي‌ترين گزينه‌هاي پس از بركناري برانكو نام برده شد كه اين گزينه به صورت اتوماتيك‌وار پس از دستياري كلايورت حذف شد اما روز گذشته فرهاد كاظمي سرمربي فعلي راه‌آهن به عنوان آلترناتيو سرمربي كروات پرسپوليس مطرح شد و جالب اينكه رضا شاهرودي دستيار فرهاد كاظمي نيز مذاكرات سرخپوشان با سرمربي راه‌آهن را تاييد كرده است. حسين عبدي ظهر ديروز در كنفرانس مطبوعاتي كه ترتيب داده بود در جمع خبرنگاران نسبت به اين خبر واكنش نشان داد: «هيات‌مديره به طور قطع از ادامه همكاري با برانكو ايوانكويچ حمايت مي‌كند چرا كه ما معتقد هستيم تيم بازي‌هاي زيبايي را به نمايش گذاشته و بسياري از مسائل دست به دست هم داده تا چنين نتيجه‌اي رقم بخورد به همين دليل شايعه حضور فرهاد كاظمي در پرسپوليس به هيچ‌وجه صحت ندارد و چنين موضوعي را الان از شما مي‌شنوم.» محمد زادمهر نيز پس از جلسه كميته فني در جمع خبرنگاران گفت: « در اين نشست در خصوص مسائل مختلف از جمله هيات مديره و كميته فني صحبت كرديم. همگي اتفاق‌نظر داشتيم كه بازيكنان و كادرفني تلاش خود را مقابل ذوب‌آهن انجام دادند و بازي خوبي به نمايش گذاشتند. خوشبختانه هواداران هم اين موضوع را درك مي‌كنند. ما بايد آنقدر در بازي‌ها گل بزنيم تا هرچقدر هم كه فرصت از دست مي‌دهيم در نهايت بازي را واگذار نكنيم.

زادمهر تصريح كرد: تصميم ما همچنان حمايت از برانكوست، چون وي شخصيتي آرام و منطقي دارد كه توانسته اين آرامش را به تيم منتقل كند. شما نگاه كنيد در همين بازي‌هايي كه داوري به ضرر ما بود، بازيكنان نسبت به گذشته اعتراض خيلي شديدي انجام ندادند.

عضو هيات مديره پرسپوليس گفت: شايد در آينده يك مشاور داوري به باشگاه اضافه شده و با صلاحديد برانكو، روانشناس نيز به تيم اضافه شود. باز هم تاكيد مي‌كنم به برانكو اعتقاد داريم، اگرچه نتايج خوبي نگرفتيم، اما 8 تا 9 امتياز با صدر جدول اختلاف داريم و ممكن است در آينده بتوانيم فاصله را جبران كنيم.

واكنش برانكو پيرامون چنين شايعه‌اي نيز جالب بود: «از جانشيني فرهاد كاظمي به جاي خودم هيچ اطلاعي ندارم و اين سوال را بايد از مديريت باشگاه بپرسيد. فعلا تمام تمركزمان براي ديدار سخت با فولاد خوزستان است و از شرايط تيم كاملا راضي هستم.»بايد ديد حمايت شفاهي سرپرست باشگاه و همين‌طور اعضالي هيات‌مديره تا چه زماني ادامه خواهد داشت. شايد فرهاد كاظمي، به سبك حميد درخشان در آينده جانشين سرمربي كروات پرسپوليس شود با اين تفاوت كه اين‌بار تمام هواداران پرسپوليس از سرمربي فعلي‌شان رضايت كامل دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون