• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3124 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر

خبر كوتاه

ساره جوانمردي جايزه‌اش را دريافت كرد

طي مراسمي در شهر ابوظبي امارات، ساره جوانمردي بانوي طلايي بازي‌هاي پاراآسيايي اينچئون جايزه بهترين ورزشكار زن سال 2014 آسيا را دريافت كرد. وي به دليل عملكرد موفقش در بازي‌هاي پاراآسيايي اينچئون كه منجر به كسب دو نشان طلا از رقابت‌هاي تپانچه بادي و تپانچه خفيف شده بود، و نيز كسب دو نشان طلاي ارزشمند ديگر از مسابقات جهاني آلمان و مسابقات جام جهاني لهستان در سال 2014، به عنوان برترين ورزشكار زن داراي معلوليت سال 2014 آسيا معرفي شد. در مراسمي كه در شهر ابوظبي برگزار شد، ساره جوانمردي اين جايزه را به صورت رسمي دريافت كرد و امير ماندگار فرد، دبيركل كميته ملي پاراالمپيك ايران نيز جايزه ورزشي APC را كه به دليل عملكرد قابل توجه ايران در رقابت‌هاي بخش تيمي مردان در بازي‌هاي پاراآسيايي اينچئون به دست آمده بود، دريافت كرد.

تكليف تيموريان يكشنبه روشن مي‌شود

مدير برنامه‌هاي آندرانيك تيموريان گفت تكليف برادرش در جلسه روز يكشنبه مشخص مي‌شود. سرژيك تيموريان درباره جلسه‌يي كه در باشگاه استقلال جهت روشن شدن تكليف آندرانيك تيموريان تشكيل شده بود، اظهار كرد: در كل جلسه خوبي بود و بحث‌هاي خوبي را مطرح كرديم. با اين حال قرار شد كه تكليف برادرم روز يكشنبه مشخص شود و از توضيحات بيشتر در اين زمينه معذورم. فقط در اين حد مي‌توانم بگويم كه مسائل و بحث‌هاي خوبي ميان اعضا مطرح شد و اميدوارم كه روز يكشنبه به نتيجه‌ نهايي برسيم. جلسه تيموريان و اعضاي كميته‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال به همراه امير قلعه‌نويي و علي نظري جويباري، در حالي به پايان رسيد كه ظاهرا كار تيموريان در استقلال تمام شده و ماندن اين بازيكن به دليل بحث‌هاي مالي و اتفاقات رخ داده در تمرينات استقلال بسيار بعيد است.

تقدير از فدراسيون اتومبيلراني در مجمع عمومي FIA

فدراسيون جهاني اتومبيلراني در مجمع عمومي كه جمعه برگزار خواهد شد از فدراسيون اتومبيلراني ايران به دليل ميزباني از رالي خاورميانه تقدير خواهد كرد. مجمع عمومي فدراسيون جهاني اتومبيلراني با حضور روسا و نمايندگان فدراسيون‌ها و كانون‌هاي جهانگردي كشورهاي عضو روز جمعه برگزار مي‌شود و از كشورمان هم حميدرضا مهرعلي به عنوان رييس فدراسيون اتومبيلراني شركت خواهد كرد. بر اين اساس قرار است در اين مجمع از نفرات و تيم‌هاي برتر سال 2014 تقدير به عمل آيد و در اين ميان از فدراسيون اتومبيلراني كشورمان به دليل برگزاري يك مرحله از رالي خاورميانه تقدير خواهد شد. همچنين قرار است ميزباني ايران در اين رقابت به‌طور رسمي در اين مجمع اعلام شود. همچنين قرار است ايران به عضويت كميسيون پيست FIA هم درآيد.

عليدوستي: استعداديابي از شنبه آغاز مي‌شود

حميد عليدوستي كه به فدراسيون فوتبال مراجعه كرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از روز شنبه كار را با اردوي دو روزه آغاز مي‌كنيم، برنامه اول‌مان استعداديابي است و پس از آن برنامه‌هاي بعدي را پيگيري مي‌كنيم. او در مورد غيبت خود در سال‌هاي اخير فوتبال ايران گفت: خوشحالم كه برگشتم. مي‌خواهم به فوتبال خدمت كنم و اميدوارم موفق شوم تا بتوانم در رده‌هاي سني يك تيم خوب را بسازم. عليدوستي در مورد احتمال حضور دورگه‌ها در تيم ملي نوجوانان گفت: اجازه بدهيد اول استعداديابي انجام دهيم، استعداد داخلي را ببينيم و سپس در اين مورد به بررسي بپردازيم. او همچنين در مورد اينكه آيا برنامه‌هاي قنبرزاده را ادامه مي‌دهد يا نه، گفت: از او تشكر مي‌كنم و حتما به برنامه‌هاي او توجه خواهم داشت. در مراجعه عليدوستي به فدراسيون فوتبال امين راستي او را همراهي مي‌كرد كه راستي در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد احتمال حضورش در تيم ملي نوجوانان و دستياري عليدوستي گفت: ابتدا اجازه دهيد صحبت‌هاي اوليه را انجام دهيم و پس از آن در اين خصوص صحبت خواهيم كرد.

بايگاني كفش آندرا پيرلو در موزه بانوي پير

كفشي كه با آن ستاره قديمي بانوي پير و آتزوري به تورينو گلزني كرد، در موزه نگهداري خواهد شد. تيم فوتبال يوونتوس تورين براي ارج نهادن بر زحمات آندرا پيرلو، كفش اين بازيكن 35 ساله را كه در داربي شهر تورين يعني جدال روز يكشنبه در ورزشگاه آره‌نا گلزني كرده بود در موزه خود بايگاني كرد. در اين بازي يوونتوس موفق شد در هفته سيزدهم كالچو دو بر يك از سد همشهري‌اش تورينو عبور كند. آرتورو ويدال دقيقه 15 گل نخست را زد اما برونو پرز دقيقه 22 براي تورينو گل مساوي را زد. پيرلو با كفش‌هاي آبي‌رنگ خود دقيقه 3 +90 گل برتري و سه امتيازي زد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون