• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3333 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

خبر كوتاه

يك كشته در سيل ساري

مهر| سيل در مازندران يك كشته برجاي گذاشت. كنده شدن و سقوط ايرانيت بر اثر وزش باد شديد موجب مرگ مرد 30 ساله‌ اهل روستاي دارابكلاي ساري شد. علي‌اصغر احمدي، مديركل مديريت بحران مازندران با تاييد اين خبر درباره كشته شدن جوان ديگري بر اثر سيل در ساري گفت: نظر ما اين است كه اين فرد در اثر بارندگي و توفان كشته نشده است، اما مرگ وي ثبت‌شده است. به گفته احمدي، متوفي با موتوسيكلت در حال تردد بود كه جانش را از دست داد. بر اساس برآورد ابتدايي حدود ۲۰۰ واحد مسكوني در حادثه بارندگي شديد و توفان روز گذشته در استان خسارت ديد. احمدي با بيان اينكه برآورد خسارت‌ها هنوز قطعي نشده است، تصريح كرد: بر اساس آمار اوليه بنياد مسكن استان، حدود يك ميليارد تومان در بخش مسكن خسارت ديده است. وي با اشاره به اينكه بيشترين خسارت بارندگي شديد و توفان در ساري در بخش برق و در مياندرود در بخش مسكن بوده است، تصريح كرد: سعي مي‌شود تا روز شنبه برآورد خسارت‌هاي وارده نهايي شود.

 

انهدام باند سار قان منزل و مغازه

ايرنا| باند سارقان منزل، مغازه و موتوسيكلت در شهرستان خوي شناسايي و متلاشي شد. سرهنگ احمدي، جانشين فرمانده انتظامي خوي گفت: در پي افزايش سرقت از منازل و مغازه‌ها در سطح شهرستان در ماه‌هاي اخير كه موجب ناراحتي مردم شده بود، موضوع در دستور كار پليس شهرستان قرار گرفت. سرهنگ احمد اسمعيل‌لو افزود: ماموران زحمتكش اين شهرستان با شگردهاي پليسي و تلاش‌هاي شبانه‌روزي خود موفق به شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند شدند. وي تعداد افراد دستگير شده را هفت نفر اعلام كرد و ادامه داد: سارقان به سرقت 11 دستگاه موتوسيكلت از مقابل اداره‌ها و 6 فقره سرقت از منازل و مغازه‌ها اعتراف كردند. جانشين فرمانده انتظامي خوي وسايل سرقت شده را انواع فرش‌هاي معمولي، نفيس، اشياي گران قيمت، وسايل خانگي و اقلام مغازه‌اي اعلام كرد و افزود: ارزش وسايل سرقت شده توسط سارقان بيش از يك ميليارد ريال است. به گفته سرهنگ احمدي، مالباختگان توسط پليس شناسايي و اموال سرقتي به آنها بازگردانده شده است.

 

كشف بزرگ‌ترين محموله ترانزيتي پيش‌ساز مخدر صنعتي

ايسنا| فرمانده انتظامي خراسان رضوي از كشف بزرگ‌ترين محموله ترانزيتي مايعات پيش‌ساز مواد مخدر صنعتي در گمرك دو غارون خراسان رضوي خبر داد. سردار بهمن اميري‌مقدم در اين باره گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر در مرزهاي شرق كشور در اقدامي اطلاعاتي به سرنخ‌هايي از ترانزيت بزرگ‌ترين محموله مايعات پيش‌ساز ساخت هرويين و مخدرهاي روانگردان از كشور تايوان دست يافتند كه به صورت جاسازي حرفه‌اي در لوازم يدكي مستعمل، بارگيري شده بود و قاچاقچيان بين‌المللي قصد قاچاق اين محموله از طريق خاك كشورمان به افغانستان را داشتند. وي افزود: با كسب اين اطلاعات، اكيپ‌هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تايباد ماموريت يافتند براي پيگيري موضوع وارد عمل شوند. اميري‌مقدم با بيان اينكه پليس در اين ماموريت ضربتي با استفاده از تجهيزات كنترلي پيشرفته محموله سنگين مايعات ترانزيتي را از يك كانتينر به وزن 10 هزار ليتر كشف كرد، گفت: دو تن از عاملان قاچاق اين محموله بزرگ ترانزيتي دستگير و تحقيقات گسترده پليسي براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان بين‌المللي مايعات پيش‌ساز مواد مخدر صنعتي ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون