• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3333 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

ترين‌هاي هفته

گزارش هفته؛ « كودكي‌هايي كه در آتش سوخت»

فرزانه و نازنين دو كودك 9 و 4 ساله اهل روستاي كاظم آباد خراسان جنوبي‌اند كه ارديبهشت امسال با انفجار يك ظرف پر از بنزين در دستان‌شان به‌شدت از ناحيه صورت و گردن دچار سوختگي شده‌اند. پدر و مادرشان تاكنون بيش از 40 ميليون تومان بابت هزينه درمان آنها پرداخت كرده‌اند. اگر دو دخترشان به بيمارستاني در آلمان اعزام شوند بهبودي بيشتري خواهند داشت؛ اعزامي كه يك ميليارد تومان هزينه دارد. حسين احمدي نياز، وكيل آنها نيز با انتقاد از حمايت‌هاي ناچيز بيمه سلامت روستاييان مي‌گويد كه در تلاش هستند تا اين دو كودك مشمول قانون جبران خسارت حوادث شوند.

 

پرونده هفته؛ «تغيير در پرونده قتل ستوان ناجا»

جواني 20 ساله كه به اتهام «قتل عمد» يكي از ماموران ناجا در چهارشنبه سوري 92 دستگير شده است در آخرين جلسه رسيدگي به پرونده در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران به «قتل شبه عمد» محكوم شد. آرش پيش از اين متهم شده بود در چهارشنبه سوري 92 با پرتاب «عمدي» نارنجك دستي به سمت ستوان دوم هادي دلاور، او را از ناحيه سر به‌شدت مجروح كرد و منجر به شهادت او شده است. اين در حالي است كه متهم با وجود اعتراف به قتل در بازجويي‌ها، در جلسات دادگاه خود را بي‌گناه معرفي كرد و اتهام قتل مامور ناجا با پرتاب نارنجك دستي را نپذيرفت. در آخرين جلسه رسيدگي به پرونده نيز ، چهار مطلع به جايگاه احضار شدند كه شهادت آنها درباره روز حادثه، منجر به تفهيم اتهام «قتل شبه عمد» به متهم شد.

 

حادثه هفته؛ «خودسوزي معلم آرامي كه نتوانست آرام بماند»

منصور كيهاني، معلم آموزش و پرورش شهرستان سنقر اقدام به خودسوزي كرد و كشته شد. يكي از همكاران او درباره حادثه مي‌گويد: «آقاي كيهاني مرد متواضعي بود و ١٨ سال بود كه از همسر قطع نخاع شده‌اش، پرستاري مي‌كرد. او چهار فرزند دارد. پيگيري او براي اينكه بتواند نزديك به خانه باشد به جايي نرسيد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون