• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

سرخط خبرها

ايلنا: سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: موضع بسيج در خصوص مذاكرات و توافق، سپردن كار و اعتماد به مسوولان امر است اما در خصوص قطعنامه شوراي امنيت بايد گفت اين قطعنامه بر ضد امنيت و استقلال ايران است و به هيچ‌وجه از سوي ملت پذيرفتني نيست. پذيرش قطعنامه در اين شرايط به معني پذيرش سلطه استكبار بر ايران است و امريكا با مذاكره و توافق هسته‌اي به دنبال نفوذ در ايران است. وي افزود: در مصاحبه بنده با شبكه تلويزيوني فلسطين اليوم اين مساله را مطرح كردم كه در سال 2025 ما بر سر كلاهك هسته‌اي كه از رژيم غاصب صهيونيستي به غنيمت گرفته‌ايم با 1+5 مذاكره خواهيم كرد.

ايرنا: حسين نقوي حسيني، سخنگوي كميسيون ويژه برجام مجلس گفت: كميته‌هاي تخصصي اين كميسيون با حضور كارشناسان مرتبط با اين كميته‌ها تشكيل جلسه داد.

تسنيم: منصور حقيقت‌پور، نايب‌رييس كميسيون ويژه بررسي برجام از حضور رييس مجلس شوراي اسلامي در يكي از جلسات اين كميسيون خبر داد و گفت: قرار است آقاي علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در يكي از جلسات كميسيون ويژه برجام حضور يابد.

ايلنا: سردار علي فضلي، جانشين رييس سازمان بسيج گفت: بايد تلاش كنيم روحيه استكبار ستيزي و ولايتي بودن را از شهدا الگو بگيريم و به آن عمل كنيم. وي با تاكيد بر ضرورت عمل كردن به وصاياي شهدا، يادآور شد: اگر به وصاياي شهدا عمل كنيم، در اصل به احاديث، روايات و فرموده‌هاي قرآن عمل كرده‌ايم چون آنها از قرآن الگو گرفته بودند. بايد تلاش كنيم روحيه استكبار‌ستيزي و ولايتي بودن را از شهدا الگو بگيريم و به آن عمل كنيم.

ايرنا: محمدجواد كوليوند، نايب‌رييس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس برگزاري الكترونيكي انتخابات را ستود و گفت: كميسيون شوراها نيز اين موضوع را پيگيري مي‌كند.

تسنيم: سيدمحمود نبويان، عضو كميسيون ويژه بررسي برجام گفت: طبق آنچه آقاي صالحي و شمخاني در پاسخ به سوالات ما اذعان‌ كرده‌اند، دو متن ديگر از سوي تيم مذاكره‌كننده هسته‌‌اي با طرف مقابل مورد توافق قرار گرفته است.

ايسنا: علي محمد احمدي، نايب‌رييس كميسيون برنامه و بودجه گفت: در خصوص عدم شفافيت در حساب‌هاي صندوق توسعه ملي تاكنون اظهارنظرهاي مختلفي شده است كه بعد از تعطيلات مجلس اين موضوع بررسي مي‌شود.

ايرنا: سردار رونده، مشاور فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران گفت: هدف اصلي و مهم امريكا از ايجاد بحران در سوريه نه تغيير يك نظام سياسي، بلكه از بين بردن خط مقاومت در اين جبهه است.

ايسنا: فرمانده كل سپاه با صدورحكمي سردار سرتيپ دوم پاسدار غلامرضا احمدي را به عنوان فرمانده جديد سپاه امام علي بن ابيطالب‌ (ع) استان قم منصوب كرد.

خانه ملت: عوض حيدرپور، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه پسنديده نيست در بررسي برجام نقطه‌نظرات جناحي اعمال شود، گفت: هيات رييسه كميسيون ويژه برجام، نمايندگان مهمان و مخالف برجام را مديريت كند. به حاشيه رفتن كميسيون ويژه و دعوا بين نمايندگان مخالف و تيم هسته‌اي كشور باعث مي‌شود در نهايت گزارشي دقيق و صحيح از برجام به وكلاي مردم ارايه نشود.

نداي ايرانيان: محمود عليزاده طباطبايي وكيل دادگستري گفت: مساله تصويب برجام انتخاب سياه و سفيد است. اين يك تصميم كلي است كه قرار است در شوراي امنيت سازمان ملل مطرح شود. بنابراين نمي‌توان در تركيب آن دست برد.

مهر: نماز جمعه اين هفته تهران در دانشگاه تهران و به امامت آيت‌الله موحدي كرماني برگزار مي‌شود. حسن رحيم‌پور ازغدي، عضو شوراي انقلاب فرهنگي پيش از خطبه‌ها سخنراني خواهد كرد.

ايلنا: محمدحسن ابوترابي‌فرد در ديدار هيمنا پونسه، رييس كميسيون آموزش مجلس اكوادور و عضو گروه دوستي پارلماني اكوادور- ايران گفت: مجلس شوراي اسلامي از توسعه همكاري‌هاي دو كشور در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي- تجاري، فني- مهندسي، علمي- آموزشي و توسعه گردشگري حمايت مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون