• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

دانه ريختن براي قهرماني

 

سيد استار اساسا يكي از مسابقاتي است كه در بسياري كشورهاي دنيا بين تيم‌هاي داده پرداز وبرنامه‌نويس كه در حوزه اپ مشغول به كار هستند برگزار مي‌شود. مسابقات سيداستار امسال هم درتهران برگزار شد. در اين مسابقات از بين 12 تيم شركت‌كننده سه تيم به عنوان برگزيده انتخاب شدند كه در بين آنها تيم اول بليت شركت در مسابقات جهاني سوييس را به جز جايزه نقدي كسب كرد. تيم‌ها به ارايه اپ خود در قالب يك پرزنت در مقابل داوران و با پاسخ دادن به سوال‌هاي هيات داوري به مسابقه با يكديگر پرداختند كه درنهايت تيم هاي: اسمارت بين، كورتادو ونامليك به ترتيب اول تا سوم شدند. در ادامه به‌طور مختصر به معرفي سه تيم اول مي‌پردازيم:

تيم اول: اسمارت بين

اسمارت بين سيستم هوشمند براي نگهداري از گلخانه‌هاست. اين سيستم مي‌تواند تمامي داده‌هاي محيط گلخانه مانند دما، رطوبت، ميزان منوكسيد هوا، نور محيط و فشار هوا و موارد ديگر را از طريق اينترنت براي كشاورز ارسال مي‌كند، همچنين از ديگر قابليت‌هاي اين سيستم جلوگيري از خرابي تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، مديريت سيستم‌هاي آبياري و سم پاشي، كنترل روشنايي گلخانه، همچنين امكان تشخيص نشت گاز‌هاي آلاينده در گلخانه را دارد، اين سيستم پس از تشخيص خطا‌هاي گلخانه به صورت خودكار سعي مي‌كند وضعيت گلخانه را كنترل كند.

تيم دوم :كورتادو

كورتادو يك نرم افزار مديريت كافه است كه به كافه‌ها اين امكان را مي‌دهد كه كليه كارهاي روزانه خود را به صورت كاملا پويا مديريت كنند. همچنين اين برنامه يك زير ساخت كامل جهت جذب و حفظ مشتري است.

تيم سوم: نامليك

يك اپ و يك وبسايت است براي به اشتراك‌گذاري پادكست كه خود اپ يك تيم گويا نيز دارد. هدف اپ استفاده از زمان‌هاي مرده براي جذب مردم به شنيدن اين پادكست‌ها به جاي كارهاي ديگر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون