• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3358 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۲ مهر

خبر كوتاه

باهنر: لاريجاني با حاميان دولت ائتلاف نمي‌كند

دبيركل جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري گفت: ائتلاف با طيف دولت مدنظر لاريجاني نيست و وي قطعا در ائتلاف اصولگرايان براي انتخابات آينده مجلس حضور خواهد داشت. «محمدرضا باهنر» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در تشريح برنامه‌هاي آتي شوراي هماهنگي اصولگرايان اظهار داشت: پس از تشكيل شوراي هماهنگي اصولگرايان كه تا اواخر مهرماه نهايي خواهد شد، جبهه پيروان هم به اين شورا و ائتلاف جريان اصولگرايي خواهد پيوست. وي با بيان اينكه جبهه پيروان اقدامات اجرايي براي حضور در انتخابات را آغاز كرده است، افزود: در حوزه‌هاي انتخابيه رايزني‌هاي لازم را براي مشخص‌شدن نامزدهاي نهايي انجام داده‌ايم.

 

همايش سراسري جوانان حزب اعتماد ملي برگزار مي‌شود

رييس شاخه جوانان و دانشجويان حزب اعتماد ملي گفت: سومين نشست سراسري شاخه جوانان و دانشجويان حزب اعتماد ملي پانزدهم و شانزدهم مهر برگزار مي‌شود. حجت نظري در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به اينكه عنوان اين همايش «اعتماد ملي؛ سرمايه اجتماعي» است، اظهار كرد: اين همايش دو بخش دارد و در دو روز در يزد برگزار مي‌شود. وي همچنين با بيان اينكه روز اول برنامه، حالت عمومي دارد و از همه جوانان سراسر كشور براي حضور در اين همايش دعوت مي‌شود و ميهمانان غيرحزبي هم شركت خواهند كرد، افزود: انتظار مي‌رود شاهد پيام يا حضور چهره‌هاي ملي استان يزد در اين همايش باشيم. نظري اظهار كرد: بخش دوم برنامه نيز نشست كارگروه‌هاي تخصصي شاخه جوانان حزب است كه اميدواريم بعد از اين همايش دو روزه بتوانيم نقش و جايگاه حزب اعتماد ملي و به طور مشخص شاخه جوانان و دانشجويان اين حزب را در سپهر سياسي كشور تبيين و براي اجرايي كردن برنامه‌ها تصميم‌گيري كنيم. اين فعال سياسي در پايان افزود: از آنجايي كه امسال سال انتخابات است، ترديدي نيست كه اين همايش و هر چه بهتر و قوي‌تر برگزار شدن آن مي‌تواند به قوت و انسجام جريان اصلاحات براي نقش‌آفريني در عرصه انتخابات كمك كند. در همين راستا انتظار داريم كمك همه مسوولان و چهره‌هاي سياسي را براي برگزاري همايش شاهد باشيم.

 

اختلافات مبنايي ميان اصولگرايان

دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي با بيان اينكه اصولگرايان بايد با ليست و گفتمان واحد وارد عرصه انتخابات مجلس شوند، گفت: نياز است نيروهاي ارزشي حساسيت زمان را به خوبي درك كنند و با همگرايي در اين مقطع تاريخي مهم وارد صحنه شوند. سيدمحمد حسيني، دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به برنامه تشكل متبوعش براي حضور در عرصه انتخابات اظهار داشت: كانون دانشگاهيان ايران اسلامي از ساليان گذشته فعال بوده است و در انتخابات مختلف از جمله انتخابات مجلس در سال 1390 در برخي استان‌ها ليست ارايه داده و از برخي نامزدها حمايت كرده است. دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي افزود: هم‌اكنون اختلافات مبنايي و ريشه‌اي ميان احزاب و شخصيت‌هاي سياسي كشور در حال بروز و ظهور است و نياز است نيروهاي ارزشي حساسيت زمان را به خوبي درك كنند و با همگرايي در اين مقطع تاريخي مهم وارد صحنه شوند. حسيني تاكيد كرد: اگر طيف‌هاي مختلف اصولگرايي با يكديگر اختلاف نظر دارند، مي‌توانند در زمان انتخابات ائتلاف بزرگي را شكل دهند تا بتوانند اكثريت قابل توجه مجلس را در دست بگيرند. وي يادآور شد: در صورت تفرقه و تشتت ميان نيروهاي ارزشي و انقلابي كساني كه با گفتمان امام و رهبري سنخيت چنداني ندارند، ممكن است در مجلس قدرت بگيرند و مشكلاتي را براي كشور و آينده نظام اسلامي به وجود آورند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون