• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3361 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر

مراسم باشكوه ترحيم هادي نوروزي در تهران برگزار شد

پيراهن 24 پرسپوليس، به احترام كاپيتان بايگاني شد

هادي نوروزي ،كاپيتان با تعصب پرسپوليس كه با مرگ ناگهاني خود جامعه فوتبال و ورزش ايران را عزادار كرد، روز شنبه با مراسم باشكوهي كه مردم شهر بابل و روستاي كپورچال برايش ترتيب داده بودند، به خاك سپرده شد. كاپيتان 30 ساله پرسپوليس ساعت 4 صبح پنجشنبه بر اساس آنچه تاكنون در خبرها اعلام شده است، به علت ايست قلبي ‌دار فاني را وداع گفت تا امروز با وجود اينكه شش روز از فوت او مي‌گذرد، خيلي‌ها هنوز هم نتوانسته‌‌اند باور كنند كه نوروزي فوت شده است و ديگر او را با شماره 24 در تركيب سرخپوشان تهراني نخواهند ديد. با اين وجود بعد از برگزاري مراسم درخور شـأن اين بازيكن محجوب و بااخلاق در تهران و بابل در روز‌هاي پس از فوت، مجلس ترحيم هادي نوروزي روز گذشته در مسجد اميرالمومنين‌(ع) تهران با شكوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

مردم در اين مراسم هم با حضور پرشور و پرتعداد در كنار خانواده نوروزي و پرسپوليسي‌ها بودند و از ابتدا تا انتهاي مراسم در حال اشك ريختن و دادن شعارهاي مختلف براي كاپيتان فقيد تيم خود بودند و ياد و خاطره او را گرامي داشتند.

از افراد سرشناس حاضر در اين مراسم مي‌توان به علي كريمي، احمدرضا عابدزاده، محمود احمدي‌نژاد، علي پروين، سيدمناف هاشمي، بهرام افشارزاده، پرويز مظلومي، علي كريمي، امير قلعه‌نويي، عليرضا رضايي، قاسم رضايي، حسين هدايتي، عليرضا منصوريان، فرشاد پيوس، عادل فردوسي‌پور، مجيد جلالي، احمدرضا عابدزاده، امير عابديني، رضا شاهرودي، عليرضا امامي‌فر، مهدي تارتار، كاظم اوليايي، مهدي اربابي، حميدرضا علي‌عسگري، اميرحسن اصلانيان، حميد مطهري، امير حاج رضايي، عباس پهلوان، ابراهيم شكوري، رضا نوروزي، ‌برانكو ايوانكوويچ، اعضاي تيم ملي كشتي ايران، مرتضي فنوني‌زاده، ضياء‌عربشاهي، رحيم يوسفي، محمدعلي يحيوي، حامد كاويانپور، حسين عبدي، علي‌اكبر طاهري، حبيب كاشاني، علي لهراسبي، محسن افشاني، حامد كاويانپور، علي كفاشيان، عباس انصاري‌فرد، رضا حسني‌خو، محمد دادكان، محمد رويانيان، آرش برهاني، سجاد شهباززاده، مهدي رحمتي، ميلاد فخرالديني، وحيد طالب‌لو، اميرحسين صادقي، رضا صادق‌پور، علي فتح‌الله‌زاده، سيدمحمد علوي، عليرضا مرزبان، حنيف عمران‌زاده، آيدين خطايي، كليه اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس، اعضاي تيم فوتبال راه‌آهن، اعضاي تيم فوتبال نفت تهران، ميلاد ميداوودي، غلامرضا رضايي، عبدالله ويسي به همراه سعيد اخباري آناليزور استقلال خوزستان و جمع كثيري از گزارشگران، ورزشكاران، علاقه‌مندان به ورزش و مردم شركت داشتند. محمد شريعت‌مداري، معاون اجرايي رياست‌جمهوري نيز با ارسال تاج گل باز هم درگذشت هادي نوروزي را به خانواده اين مرحوم و باشگاه پرسپوليس تسليت گفت.

نكته جالب توجه درباره اين مراسم اين بود كه ليدرهاي باشگاه پرسپوليس وظيفه برقراري نظم اين مراسم را بر عهده داشتند كه در اقدامي جالب ليدرهاي باشگاه استقلال تهران هم خودشان را به مسجد اميرالمومنين(ع) رساندند و تا پايان مراسم در حال خدمت‌رساني به افرادي بودند كه خودشان را براي مجلس ترحيم كاپيتان فقيد پرسپوليس به مسجد رسانده بودند. هو‌اد‌ا‌ران حاضر در اين مراسم هم طبق روال روزهاي گذشته با سر دادن شعارهايي مانند «هادي با تعصب – خداحافظ كاپيتان با تعصب – شديم 10 نفره و هادي بايد گل بزنه» نسبت به درگذشت آن مرحوم واكنش نشان دادند. در واقع چيزي حدود 10 هزار نفر طي سه ساعت برگزاري مجلس ترحيم «هادي نوروزي» در اين مراسم حضور يافتند. همين تجمع زياد حاضران در اين مراسم باعث اختلال ترافيكي خيابان‌هاي مرزداران تهران شد و پليس راهنمايي و رانندگي تلاش زيادي براي مديريت اين مراسم انجام داد.

اعضاي خانواده مرحوم هادي نوروزي هم كه هنوز در سوگ از دست دادن قهرمان بااخلاق خود هستند، با اين وجود بعد از برگزاري مراسم در شهر بابل و روستاي كپورچال دوباره به تهران بازگشتند تا در مراسم ويژه تهران هم حضور داشته باشند. در همين مراسم روز گذشته هم از طرف باشگاه پرسپوليس به خانواده هادي نوروزي اطلاع داده شد كه هيات‌مديره با درخواست آنها براي بايگاني شدن شماره 24 پرسپوليس تا ابد موافقت كرده است و از اين به بعد هيچ كسي در اين تيم از شماره پيراهن 24 استفاده نخواهد كرد. علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس هم البته در جمع خبرنگاران حاضر در اين مراسم اين خبر را تاييد كرد.

يكي از اتفاقات مهم روز گذشته هم حضور همسر مرحوم ناصر حجازي در مسجد بود. بهناز شفيعي در مدت حضور در اين مراسم در كنار همسر هادي نوروزي بود و در حال دلداري دادن به همسر كاپيتان پرسپوليس بود كه در آغوش او در حال گريه كردن بود. نكته قابل توجه اينجاست كه بازيكنان پرسپوليس هم استقبال بسيار گرمي از همسر مرحوم ناصر حجازي در اين مراسم داشتند.

با پايان مراسم باشكوه روز گذشته اما تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني پرسپوليس اعلام كردند كه پيگير دريافت مطالبات هادي نوروزي از باشگاه خواهند بود. به هر صورت از اين بازيكن فقيد دو يادگار به جاي مانده است و بازيكنان باتجربه پرسپوليس قول داده‌اند كه حق و حقوق هاني و هانا پسر و دختر هادي نوروزي را از باشگاه براي‌شان خواهند گرفت تا آنها با توجه به درگذشت پدرشان، حداقل از نظر مالي در مضيقه نباشند.

اين در حالي است كه مديران باشگاه هم اعلام كرده بودند كه تمام حق و حقوق نوروزي را به خانواده اين مرحوم پرداخت خواهند كرد؛ اتفاقي كه بايد ديد به موقع عملي خواهد شد يا خير.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون