• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3128 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر

خبر كوتاه

سقوط پسرجوان به چاه فاضلاب

ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از سقوط جواني به عمق چاه فاضلاب خبر داد.
سيدجلال ملكي در اين باره گفت: صبح ديروز يك مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، آتش‌نشانان ايستگاه شماره هشت را به محل حادثه واقع در در خيابان حبيب‌اللهي اعزام كرد. وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان مشاهده شد جواني در حال عبور در پاركينگ يك ساختمان چهار طبقه قديمي بوده كه ناگهان دهانه چاهي قديمي تخريب شده و اين جوان به عمق چاه فاضلاب سقوط كرده است. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه اين چاه قديمي به وسعت چهار متر و عمق چهار متر تخريب شده بود، گفت: جوان 22 ساله در عمق چاه به دليل استنشاق گازهاي سمي مسموم شده بود. به گفته ملكي، آتش‌نشانان با استفاده ار تجهيزات مخصوص، اين فرد را از داخل چاه خارج كردند و تحويل عوامل اورژانس دادند و سپس در ساعت 10:33 به عمليات خود خاتمه دادند.

ملوانان كناركي، چهار عضو يك خانواده را از غرق شدن نجات دادند

ايرنا| ملوانان يك لنج كناركي در استان سيستان و بلوچستان با اقدام به موقع خود اعضاي يك خانواده چهار نفره درحال غرق شدن را نجات دادند.
به نقل از شاهدان عيني، عصر يكشنبه، يك دستگاه پژو 405 پس از برخورد با بتن‌هاي اسكله سنگي كنارك به داخل دريا سقوط كرد كه با تلاش به موقع ملوانان يك لنج، هر چهار نفر سرنشين اين خودرو شامل پدر، مادر و دو فرزند نجات يافتند. به نظر مي‌رسد چنانچه اين ملوانان لنج صيادي براي نجات اين خانواده داوطلبانه اقدام نمي‌كردند چه بسا تا رسيدن نيروهاي امدادي كليه يا تعدادي از اعضاي اين خانواده در اين حادثه غرق مي‌شدند. از سوي ديگر عمق آب در زمان سقوط كم بوده و همين موضوع باعث شده است عمليات نجات به آساني انجام شود. بعد از سقوط خودرو به داخل دريا به دليل هواگرفتگي داخل اتاق تمامي شيشه‌ها در داخل آب منفجر شد و به همين جهت ملوانان توانستند با سرعت چهار عضو اين خانواده را از داخل خودرو خارج كنند.

مهار حريق اتوبوس مسافربري روي پل چوبي

مهر| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهر تهران از مهار شدن حريق اتوبوس مسافربري در محدوده پل چوبي خبر داد.
جلال ملكي در گفت‌وگو با مهر ضمن بيان اينكه برخلاف مطالب منتشر شده در برخي رسانه‌ها اين اتوبوس مربوط به شركت واحد نبوده است، گفت: اتوبوس شخصي بوده و در مسيرهاي برون شهري فعاليت داشته است. وي افزود: خوشبختانه حريق اتوبوس پيش از حضور نيروهاي آتش نشاني توسط راننده و مردمي كه در آن اطراف حضور داشتند مهار شد. سخنگوي سازمان آتش نشاني شهر تهران خاطرنشان كرد: خوشبختانه اين اتوبوس هيچ‌گونه مسافري نداشته و حادثه تلفاتي به همراه نداشته است ولي در محدوده پل چوبي و ميدان سپاه شاهد كاهش تردد خودروها و ترافيك سنگين و نيمه سنگين بوديم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون