• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3128 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ آذر

سرخط خبرها

 طاهره طاهريان، مشاور معاون رييس‌جمهور در امور زنان اعلام كرد يكي از مشكلات اصلي بانوان ورزشكار ايران در حال حاضر حضور نداشتن خود آنها در جايگاه تصميم‌گيري و مديريت براي اين بخش است.
 مريم وطن دوست، نايب‌رييس بانوان فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام فعاليت سه ماهه اين بخش را مفيد و موثر ارزيابي كرد و اعلام كرد فعاليت بانوان در بدنسازي به صورت رسمي تقريبا سه ماه است كه آغاز شده و در اين مدت سه قدم بزرگ برداشته‌ايم. تمركزگرايي جمعيت بانوان فعال در اين رشته، ايجاد انجمن‌هاي بدنسازي رشته‌هاي مختلف و تدوين آيين‌نامه‌هاي ويژه بانوان، سه كار مهمي بود كه انجام شده است.
  نيلسون كوريا، دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مشكلات مالياتي ممنوع‌الخروج شده است.
  تعداد نامزدهاي فدراسيون پينگ‌پنگ به 9 رسيد
 اصغر ثمربخش، رييس هيات كشتي مازندران با تكذيب شايعه بركناري خود از اين سمت اعلام كرد هيچ مشكلي با فدراسيون كشتي ندارم بلكه بيشترين تعامل را نيز داريم.
 مهرزاد اسفندياري‌فر، سرمربي تيم كشتي فرنگي مركز جراحي پاستور انديمشك اعلام كرد يكي از بهترين لحظات زندگي‌ام اين بود كه توانستيم جام باشگاه‌هاي جهان را در ايران نگه داريم. روسيه آمده بود انتقام شكست جام‌جهاني را بگيرد.
 تكواندوي ايران در جام جهاني سوم شد
 مهدي زيدوند، نايب قهرمان 2013 كشتي فرنگي آسيا با درخواست از كادر فني تيم ملي جهت موافقت كردن با حضورش در رقابت‌هاي جام تختي اعلام كرد توانايي مبارزه با اميد نوروزي و رسيدن به دوبنده تيم ملي را دارم.
 لوئيس انريكه، سرمربي بارسلونا پس از پيروزي برابر اسپانيول به تمجيد از مهاجمان تيمش پرداخت و اعلام كرد از حالا به پاري‌سن‌ژرمن فكر مي‌كنيم
 يحيي توره هافبك ساحل‌عاجي منچسترسيتي از ليونل مسي خواست تا با ترك بارسلونا به اين تيم بپيوندد. توره كه در بارسلونا هم‌تيمي مسي بوده است، ابراز اميدواري كرد ليونل مسي با ترك بارسلونا به منچسترسيتي بپيوندد تا در كنار سرخيو آگوئرو در نوك پيكان خط حمله اين تيم قرار گيرد. توره با تمجيد از استيون جرارد عنوان كرد رفتار ليورپول با جرارد شرم‌آور است، اين بازيكن بايد قراردادش را تمديد كند و در ليورپول بماند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون