• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3381 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان

سرخط خبرها

در صورت كسب مجوزهاي مختلف ديگر، تيم فوتبال استقلال تهران روز ششم فروردين ماه در ورزشگاه اختصاصي هارمابي سوئد يك ديدار دوستانه برگزار خواهد كرد.

كرار در ليست فروش باشگاه استقلال قرار گرفت/ علي نظري‌جويباري، معاون ورزشي باشگاه استقلال با اعلام اين خبر تاكيد كرد به دليل غيبت‌هاي مكرر كرار در تمرينات تيم، نام وي در ليست فروش قرار گرفته است.

مراسم چهلم مرحوم هادي نوروزي با تصميم خانواده او پنجشنبه هفته جاري در روستاي محل زادگاه و بر سر مزارش برگزار مي‌شود. اين مراسم در يك نوبت صبح از ساعت 11 تا 13 انجام مي‌شود و سپس خانواده نوروزي از مهمانان پذيرايي مي‌كنند. همچنين بعد از اذان مغرب نيز مراسم ديگري در كپورچال انجام مي‌شود.

پورعلي‌گنجي گل بقاي تيانجين چين را به نوروزي هديه كرد.

حسين مقامي روز سه‌شنبه پنجم آبان ماه اعلام كرد كه از سمت دبيري فدراسيون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ي كناره‌گيري كرده است و علت آن را به اين صورت عنوان كرد كه برخي موارد با شرايطش سازگار نبوده است اما اكنون به سر كار خود بازگشته و در فدراسيون حاضر شده است.

قرار بود جلسه كميته انضباطي فدراسيون اسكي در رابطه با مربيان، سرمربيان و مسوولاني كه از اين فدراسيون استعفا داده‌اند برگزار شود، اما افراد مستعفي در اعتراض به عملكرد فدراسيون در اين جلسه حضور پيدا نكردند.

ملي‌پوشان سه‌گانه براي اعزام به مسابقه‌هاي قهرماني آسيا 2016 بايد به ركورد نفر دهم آسيا برسند در غير اين صورت اعزامي نخواهند داشت.

تيم واليبال پيكان با شكست از نماينده برزيل از راهيابي به فينال مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان بازماند. پيمان اكبري، سرمربي تيم پيكان با بيان اينكه حريف قدرتمندتر از بازي‌هاي قبلي‌اش ظاهر شد، اعلام كرد تيم پيكان به تمام معنا بد بازي كرد.

پله اسطوره فوتبال برزيل به انتقاد از نيمار پرداخت و تاكيد كرد سبك او ايرادهايي دارد.

سيمئونه، سرمربي اتلتيكو مادريد سرانجام بعد از 59 بازي، در دو بازي پياپي از يك تركيب استفاده كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون